Vi har plantet en ID tag i alle furs, les mer om det.
Sitat fra: FreesTyler på 23. mai, 2012, 22:19Wow, fullt hus? XD Da var problemet sovepose da lol Har så stor sovepose at selv den tar over halve kofferten x)Zandzpider kommer med bil og tar med 2 x sengesett, pluss jeg skal låne en gjesteseng av søstra.So already covered. Suitere har allerede nok bagasje.
Wow, fullt hus? XD Da var problemet sovepose da lol Har så stor sovepose at selv den tar over halve kofferten x)
Sitat fra: Leophan på 23. mai, 2012, 15:46Sitat fra: Aapur Techwing Firestar på 23. mai, 2012, 15:42Leo? siden det blir fire andre furries(Chrono, Meg, iRenia og Pilosus) hos deg, er det greit at eg tar Sofaen? Du kan få velge mellom å dele en dobbeltseng med noen i gjesterommet i kjelleren, eller en madrass i andre etasje Kan diskutere med Pilo, just in case han vil prøve å bli bedre kjent med de andre.Eg og han kommer rundt 20:30 på gardemoen, om foreldrene dine kan møte oss med bil(så vi slipper å betale bussen til Siggerud)
Sitat fra: Aapur Techwing Firestar på 23. mai, 2012, 15:42Leo? siden det blir fire andre furries(Chrono, Meg, iRenia og Pilosus) hos deg, er det greit at eg tar Sofaen? Du kan få velge mellom å dele en dobbeltseng med noen i gjesterommet i kjelleren, eller en madrass i andre etasje
Leo? siden det blir fire andre furries(Chrono, Meg, iRenia og Pilosus) hos deg, er det greit at eg tar Sofaen?
What better way to get to know somebody than sleeping with them?
er det noen hast med å kjøpe billetter? Hadde tenkt å vente til den 10. med å kjøpe.
Bilett bestilt og d heile ^^So...I'M READY FOR PARTAY!Btw, æ komme t å ta tog, så...hadde våre nice å få ein guide t dær æ ska sove ^^Bondeknøl i byn ftw!
Sitat fra: iRenia på 28. mai, 2012, 13:45Bilett bestilt og d heile ^^So...I'M READY FOR PARTAY!Btw, æ komme t å ta tog, så...hadde våre nice å få ein guide t dær æ ska sove ^^Bondeknøl i byn ftw!bare si til Leo når du kommer, så kommer han og Chrono og møter deg, om de har tid
Jeg blir også med Leo og Chrono og møter :3
Yoh.. I tilfelle det var noen tvil.. Siden jeg er i crew så antar jeg at jeg kommer.. <.<
oki, ser ut som om at æ kjem t oslo i 15 tia foreløpig ivertfall, men d e viss æ tege et tog heime ifra kl. 9Men viss æ finne et tog litt snere, så tar æ nok d...foreløpig e æ der kl. 15 tiden. ^^
Tror jeg kommer, er det noen som skal der på søndag?