Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
mange av kattene mine bare forsvant etter at vi flytta, han katten Dusty savner jeg noe helt sykt, fine pusen :cmitten, svarten, og psyco bare forsvant de også. men synes faktisk det var mest tragisk å se en av kattene død etter å ha vokst opp med henne
Savner min beste fars hund . ganske fin blandig og i god form. Vokste opp med hunden men så ble han syk og ingen medesin hjalp så vi motte avlive han :/ tror det var 2 år siden men ja savner Kjæri ganske mye han muntret meg oopp og lekte meg meg og var venner med katten min og forsto at katten min var sef i huset nor vi passet han husker at han hoppet opp på Palkia og gjore at hun datt ned på gresset XD savner mion store søste tedy Hund til bestefar altså kjerie
Onkelen min blåste hodet av hunden min han, med hagle ^^ Og jeg ble full av gørr. Dakar voffsen min, onkel sa at den liksom plaga han...>:'C
Sitat fra: RegaFox på 04. jan, 2012, 00:05Onkelen min blåste hodet av hunden min han, med hagle ^^ Og jeg ble full av gørr. Dakar voffsen min, onkel sa at den liksom plaga han...>:'Ctrist og høre veldig trist!og at du ble full av gørr var bare unødvendig