Skrevet av Emne: Halp x3 Creepy...  (Lest 2699 ganger)

Irie

• Overaktiv Fur
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Halp x3 Creepy...
« på: 20. des, 2011, 13:25 »
Det er en fyr jeg snakket med en gang for lenge siden på iscribble som fikk msn adressa mi, og for ti minutter siden spratt han fram fra ingensteds å sa at han er forelsket i meg. Vi har snakket noen få ganger og vi kjenner ikke hverandre... Ikke har vi snakket på et halvår eller noe sånt heller.

Edit: Han er 19 år (eller kanskje han har blitt 20, lenge siden vi snakket) og fra tyskland eller nederland, husker ikke. Skriver helt grei engelsk med noen feil og masse masse smilies.

På en måte vil jeg ikke såre han, men samtidig er han skikkelig creepy x3

Og det er et eller annet med oppførselen hans som får meg til å tro at noe er galt, men vet ikke helt hva. Kanskje han ikke er den han sier han er.

Uansett, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre o.o
« Siste redigering: 20. des, 2011, 13:29 av Irie »
Mow!

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Halp x3 Creepy...
« Svar #1 på: 20. des, 2011, 14:19 »
Skikkelig creepy er korrekt sagt.
Husk at alder, utseende og bosted kan lett forfalskes over nettet.
Det er veldig mystisk at en person holder ingen kontakt og blir plutselig stormforelsket, og kun basert på en måneder gammel samtale. Spesielt siden dere har liten kjenskap til hverandre.

Du trenger ikke å være høflig i å avslå han,
I verste tilfelle vil han mistolke høfligheten som at du synes fremgangsmåten hans er helt grei.

Irie

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
« Svar #2 på: 20. des, 2011, 14:21 »
Jeg vet. Jeg er forsiktig. Og jeg har prøvd å sagt klart i fra, men det virker ikke som om han tar nei for et nei :/
Mow!

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #3 på: 20. des, 2011, 14:24 »
Da bare blokkerer du han på MSN.
Et nei er et nei :)

Koob

• Senior Fur
  • Duran
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. des, 2011, 14:34 »
Pleier egentlig aldri å blande meg inn i andres saker, men man kan nesten ikke være forelska i noen uten å kjenne personen.
En ting er om man synes en person er pen og/eller hyggelig, men det å konkludere at man er forelsket i en person etter å ha snakket med personen en gang iblant blir da bare feil. Blir litt barnslig..

Og ja, gjør som dax sa hvis han fortsetter.

Irie

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
« Svar #5 på: 20. des, 2011, 16:53 »
Jeg har jo ikke noe imot å bare snakke med han, det er når han begynner med kjærlighetsgreiene det blir ekkelt.

Barnslig er forresten helt rett ord, for generelt oppfører han seg ganske barnslig... :/
Mow!

Sarrukh

• Senior Fur
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
« Svar #6 på: 20. des, 2011, 17:08 »
Hmm, personlig ville jeg kuttet all kontakt hvis ting har en tendens til å gli over i kjærlighetsgreier, det blir bare å slenge bensin på bålet. Hvis han, som jeg jo får inntrykk av, har et visst stalker-potensiale, vil det gi håp for fremtidig kurtisering. Gi én finger og miste hele hånden osv...

Nå kjenner jeg jo ikke personen det er snakk om, eller situasjonen i sin helhet, men min erfaring er at folk med den slags attatchment-issues kan leve veldig lenge på bare littegrann ettergivenhet, og man får aldri høre enden på visa.

Irie

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
« Svar #7 på: 20. des, 2011, 17:18 »
Takk for svar alle sammen :3

Jeg har blokkert han, uten å snakke med han først. På den måten slipper jeg å være frekk, og han ser det som om jeg er avlogget hele tiden.
Mow!