Skrevet av Emne: Furry band? :D  (Lest 3704 ganger)

Vizaari

• Fur
  • *
    • Vis profil
Furry band? :D
« på: 27. nov, 2011, 19:51 »
Halla, furry fra fredrikstad, tenkte at det hadde vert fett med et furry band? :)
Spilte gitar, og bass og kommer meg lett inn i det igjen hvis det blir noe av dette prosjektet.
Vet ikke om det blir over internett eller IRL prosjekt, men helst irl.
Anyone?

Mally Azure

• Senior Fur
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Furry band? :D
« Svar #1 på: 27. nov, 2011, 21:25 »
Heya!! Eg er på akkurat samme quest som deg, prøver også å samle til et furry/fursuit band, er bare et problem ved at ingen er i nærheten  [sad] (er fra bergen)
Skal være et par furry musikere i oslo området så kanskje de kunne vært med på det??
og for over internet så er eg med på det meste av collabs, har bare veldig dårlig tid fram til jul, men etter så er eg mer ledig! Har et prosjekt startet med Laffe her på forumet men ser ikkje ut som om det blir nokke av helt ennå pga tiden!

Vizaari

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28. nov, 2011, 20:01 »
Heya!! Eg er på akkurat samme quest som deg, prøver også å samle til et furry/fursuit band, er bare et problem ved at ingen er i nærheten  [sad] (er fra bergen)
Skal være et par furry musikere i oslo området så kanskje de kunne vært med på det??
og for over internet så er eg med på det meste av collabs, har bare veldig dårlig tid fram til jul, men etter så er eg mer ledig! Har et prosjekt startet med Laffe her på forumet men ser ikkje ut som om det blir nokke av helt ennå pga tiden!

Haha, ga egentlig opp meg deg da jeg leste "eg" :3
Jeg har studio utstyr da, så over internet går... Hva spiller du, og hvilken sjanger?

Mally Azure

• Senior Fur
    • Vis profil
    • DeviantArt
« Svar #3 på: 28. nov, 2011, 20:38 »
Haha dialekten har smittet over på skrivingen lol!
Eg spiller litt av hvert, hovedsaklig keyboard, bass, gitar og trommer, og sjangre lager eg også litt av hvert i, men mest rock/metal ish blandet med elektronica og symfoniske elementer. Alt er instrumental da eg kan ikkje synge
Du kan sjekke ut FA siden min hvis du vil høre nokke låter ^^
btw har du nokken tunes oppe?

Laffe the Fox

• Senior Fur
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
« Svar #4 på: 28. nov, 2011, 21:18 »
Jeg er interessert jeg også, men irl er tvilsomt... Bor i Sandefjord, litt usikker på hvor langt det er fra Fredrikstad, et par timer kanskje? Uansett, jeg er gjerne med på noe over nett også : )

Som Malstorm sier, har vi et lite prosjekt på gang sammen allerede, pluss at jeg holder på med et par låter for en compilation. Men jeg er klar for et mulig nytt prosjekt så fort jeg blir ferdig med noen av de andre.

Jeg likte idéen godt i allefall!
Og en idé som slo meg nå nettopp: Du sa du var brony, right? Og hvis jeg ikke tar feil, liker vel Malstorm MLP, han også. Så, hadde det ikke vært artig å kanskje lage en remix av en MLP sang? Vi tre, kanskje fått med noen fra forumet på vokaler? Idonno... Dette er så klart bare en morsom og ikke helt gjennomtenkt tanke jeg hiver ut.

Uansett... Furry band? Hadde vært utrolig fett indeed. Synes idéen bør følges opp på et eller annet vis. Så jeg melder meg gladlig hvis du er interessert i å ha meg med på noe.

(Oh! Og hvis du lurer, produserer jeg bitpop og chiptune-inspirert musikk, så det blir mange 8-bit lyder, hehe. Jeg spiller også gitar, piano/keyboard og lærer meg trompet, men har ingen mulighet til å få tatt opp ordentelig. Derfor blir det meste av musikken jeg lager elektronisk, selv om jeg er like glad i å spille instrumenter. Du kan for resten høre et par av remixene mine her.)
« Siste redigering: 28. nov, 2011, 21:28 av Laffe the Fox »
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Trash

• Hyperaktiv Fur
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
« Svar #5 på: 29. nov, 2011, 14:35 »
Tjohei, høres moro ut^^ Spiller trommer selv, men jeg har trommeeksamen i år, så er litt busy. Pluss at bandet jeg allerede har skal i studio etter nyttår og jobbe på EP, så tror nok ikke jeg har tid til å starte nok ett band =P Men joiner gjerne på jam eller noe sånt ;)

Har også hjemmestudio der jeg kan ta opp fullt trommesett, så internettcollabs funker for meg óg.

Mally Azure

• Senior Fur
    • Vis profil
    • DeviantArt
« Svar #6 på: 30. nov, 2011, 13:08 »
Har også hjemmestudio der jeg kan ta opp fullt trommesett, så internettcollabs funker for meg óg.
Hadde vært fett med ekte akustiske trommer på en evt. collab låt!

Og hvis jeg ikke tar feil, liker vel Malstorm MLP, han også. Så, hadde det ikke vært artig å kanskje lage en remix av en MLP sang? Vi tre, kanskje fått med noen fra forumet på vokaler? Idonno... Dette er så klart bare en morsom og ikke helt gjennomtenkt tanke jeg hiver ut.

I'mma brony allright!! LOL ikkje sånn hardcore da, liker serien! ^^ men det hadde også vært awsome med en MLP relatert låt, selv om det finnes ALTFOR mange der ute allerede >_>

Laffe the Fox

• Senior Fur
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
« Svar #7 på: 01. des, 2011, 12:09 »
Og hvis jeg ikke tar feil, liker vel Malstorm MLP, han også. Så, hadde det ikke vært artig å kanskje lage en remix av en MLP sang? Vi tre, kanskje fått med noen fra forumet på vokaler? Idonno... Dette er så klart bare en morsom og ikke helt gjennomtenkt tanke jeg hiver ut.

I'mma brony allright!! LOL ikkje sånn hardcore da, liker serien! ^^ men det hadde også vært awsome med en MLP relatert låt, selv om det finnes ALTFOR mange der ute allerede >_>

Sant nok, men man kan ikke nekte for at MLP sangene faktisk er awesome, haha  [laugh]
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Vizaari

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. des, 2011, 20:08 »
Hadde vært fett med ekte akustiske trommer på en evt. collab låt!

Hehe, jeg er hardcore mlp fan, det kan jeg garantere. hadde engelsk foredrag om mlp :D