Jeg er interessert jeg også, men irl er tvilsomt... Bor i Sandefjord, litt usikker på hvor langt det er fra Fredrikstad, et par timer kanskje? Uansett, jeg er gjerne med på noe over nett også : )
Som Malstorm sier, har vi et lite prosjekt på gang sammen allerede, pluss at jeg holder på med et par låter for en compilation. Men jeg er klar for et mulig nytt prosjekt så fort jeg blir ferdig med noen av de andre.
Jeg likte idéen godt i allefall!
Og en idé som slo meg nå nettopp: Du sa du var brony, right? Og hvis jeg ikke tar feil, liker vel Malstorm MLP, han også. Så, hadde det ikke vært artig å kanskje lage en remix av en MLP sang? Vi tre, kanskje fått med noen fra forumet på vokaler? Idonno... Dette er så klart bare en morsom og ikke helt gjennomtenkt tanke jeg hiver ut.
Uansett... Furry band? Hadde vært utrolig fett indeed. Synes idéen bør følges opp på et eller annet vis. Så jeg melder meg gladlig hvis du er interessert i å ha meg med på noe.
(Oh! Og hvis du lurer, produserer jeg bitpop og chiptune-inspirert musikk, så det blir mange 8-bit lyder, hehe. Jeg spiller også gitar, piano/keyboard og lærer meg trompet, men har ingen mulighet til å få tatt opp ordentelig. Derfor blir det meste av musikken jeg lager elektronisk, selv om jeg er like glad i å spille instrumenter. Du kan for resten høre et par av remixene mine
her.)