Skrevet av Emne: dokumentarfilm?  (Lest 11897 ganger)

morskog

• Fur
  • *
    • Vis profil
Sv: dokumentarfilm?
« Svar #25 på: 29. nov, 2011, 14:14 »
spennende diskusjon! var det noen her som var på forige eurofurence? 

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #26 på: 29. nov, 2011, 14:27 »
Det var vel rundt 40 norskinger (fra eller til) som var på Eurofurence i år - meg selv inkludert.

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #27 på: 29. nov, 2011, 16:32 »
Det var vel rundt 40 norskinger (fra eller til) som var på Eurofurence i år - meg selv inkludert.

De endelig tallene var 38 (mot 17 året før). Kilde, og deres offisielle side er her. Er Europas største fur con, og det eldste con som fortsatt er aktivt.

Var også selv til stede, og har allerede satt av feriedager til neste.

morskog

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #28 på: 29. nov, 2011, 17:09 »
har sett bilder fra i fjor og må si det ser utrolig fett ut!

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #29 på: 29. nov, 2011, 17:34 »
EF har så langt den største samlingen av Norske furs :P Noe som er litt skremmende på en måte.
Har selv vært der, og se utviklingen i den norske fandomen hvor det gikk fra to stykk (Tellos og Kal) til i år hvor det var 38 (40 registrerte) er helt utrolig, og sier litt om den norske fandomen IMO.

Vil også legge med en video av Emerald (min andre suit) fra Coscon i år, bare for å vise noen reaksjoner fra Animefolk:
http://youtu.be/Le_UvymrCWA

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #30 på: 29. nov, 2011, 18:50 »
har sett bilder fra i fjor og må si det ser utrolig fett ut!

Det er den garantert. Både furs og ikke-furs har stor sanns for fur cons.
I min meningen er det få plasser man kan noe mer slappe av, og samtidig aldri manko på interessante ting (art show, shows, auction, panels og alt mulig rart).

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #31 på: 29. nov, 2011, 21:22 »
Har selv vært der, og se utviklingen i den norske fandomen hvor det gikk fra to stykk (Tellos og Kal) til i år hvor det var 38 (40 registrerte) er helt utrolig, og sier litt om den norske fandomen IMO.

Ah, så det var de som dro i fra Norge på EF13?

Og kan jo lenke til min egen video fra årets Eurofurence.

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #32 på: 30. nov, 2011, 08:22 »

Ah, så det var de som dro i fra Norge på EF13?

Yup, derfor masser jeg på Tehlolz hver år for å lage EF tråden(e).

morskog

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #33 på: 22. aug, 2012, 15:29 »

Hei igjen! lenge siden sist, men vil likevel takke for en hyggelig bowlingkveld jeg var med på før jul. Etter det har jeg hadde kontakt med Dax og et par andre angående filmen som jeg holder på med. Nå er det slik at jeg har begynt på master i dokumentarregi og dette er fortsatt en film jeg har veldig lyst til å lage. Dax har sagt at han gjerne er med, og det er supert, men han og jeg ønsker veldig gjerne at flere kunne tenke seg å stille opp på en eller annen måte. Vi kan gjerne møtes uten kamera for å snakke eller vi kan ta det her på forumet. Dersom det er noen "nye" som ser dette så kan dere jo lese starten på tråden hvor jeg prøver å forklare litt hva jeg vil med prosjektet. Ellers kan dere jo kanskje høre litt med Dax siden han allerede har møtt meg noen ganger og forhåpentligvis kan bekrefte at jeg ikke er spesielt farlig :)

Håper på flere interesserte for jeg har veldig tro på denne filmen!

vi snakkes

-morten