Vi har en FAQ, den er til for å leses.
Stemmer totalt: 14
Avstemning er avsluttet: 13. des, 2011, 10:57
Hva legger du i realistiske øyne? Er det "Use your own eyes"?
Hehe, har jo egentlig realistiske og toony eyes, så jeg tar toony ^^
Sitat fra: Wolftale på 13. nov, 2011, 11:23Hva legger du i realistiske øyne? Er det "Use your own eyes"? Realistisk mener jeg sånne øyner som ligner på ekte dyre øyne feks. ulveøyne katteøyne?Kan se om jeg finner ett eksempel.Kanskje denne?
Sitat fra: Blaze på 13. nov, 2011, 13:55Sitat fra: Wolftale på 13. nov, 2011, 11:23Hva legger du i realistiske øyne? Er det "Use your own eyes"? Realistisk mener jeg sånne øyner som ligner på ekte dyre øyne feks. ulveøyne katteøyne?Kan se om jeg finner ett eksempel.Kanskje denne?De ser ut som glass øyne IMOBegge mine suits har glass øyne i hverfall.
Noen av typene som finnes:Toony eyes (flate overdimensjonerte øyne)"Follow me" eyes/3d øyne (semirealistisk, pupilene ser ut som de følger deg)"Use your own" eyes (ikke noe filter foran dine egne øyne)Taxidermy eyes (samme type som brukes for utstopping)Selv har jeg "follow me" eyes.
Disse?
Jeg pleier å ha "follow me eyes" det ser stilig ut....og er lett iforhold til andre typer...Men jeg fant faktisk øyne til å sy på bamser og slikt her på en butikk! =3 men jeg tror de er litt små....jeg skal nå prøve lignende en gang....tror jeg....neh, tror jeg holder meg til follow me. man kan lage maaange forskjellige med dem :3
Har toony ikke follow me eyes på suiten min. Og det gjelder begge Frees versionene. På den første suiten jeg hadde var det realistiske follow me eyes.