Skrevet av Emne: Furries i telemark  (Lest 4090 ganger)

Tzengen

• Gjest
Furries i telemark
« på: 01. nov, 2011, 22:33 »
Hvor mange furs er vi egentlig i telemark? har lenge lurt på dette.
Og, for de som er her, vi må ha et furmeet. Pizza/bowling ellernoe en kveld.

Hvis du er fra telemark og kunne ha vært interessert i å vært med på et meet så si ifra :)  [laugh]
« Siste redigering: 01. nov, 2011, 22:37 av Kweet »

Zammy

• Gjest
Sv: Furries i telemark
« Svar #1 på: 06. nov, 2011, 14:45 »
Godt spørsmål! Har egentlig alltid lurt på det samme. Det var en periode jeg prøvde hardt å finne noen, men var umulig. Virker som om det har blitt fler. Ha, ha!

Hadde sikkert vært interessant med en liten meet et eller annet sted. Selv er jeg fra Skien, men går for tiden på skole i Buskerud, så det er her jeg bor for det meste nå. Men er relativt ofte hjemme.  :)

KIBRO

• Gjest
« Svar #2 på: 06. nov, 2011, 15:56 »
jæ heter kibro og bor i porsgrunns området altså i heistad det hadde vert gøy med et furmeet ja
:3

Tzengen

• Gjest
« Svar #3 på: 06. nov, 2011, 15:59 »
Har snakket med kibro, kixt og naetaru og demonreven om et mulig meet om to helger, dette blir da på peppes.

Godt spørsmål! Har egentlig alltid lurt på det samme. Det var en periode jeg prøvde hardt å finne noen, men var umulig. Virker som om det har blitt fler. Ha, ha!

Hadde sikkert vært interessant med en liten meet et eller annet sted. Selv er jeg fra Skien, men går for tiden på skole i Buskerud, så det er her jeg bor for det meste nå. Men er relativt ofte hjemme.  :)

Du kan bli med på det meetet jeg allerede har planlagt om du vil. Så skal jeg si i fra til de andre at beslutningen er gjort. at det da blir et meet den 26 mener jeg det er.

Tzengen

• Gjest
« Svar #4 på: 06. nov, 2011, 16:01 »

Vel vel, nå er vi 6 eller 7 furs her i telemark  [laugh]

Zammy

• Gjest
« Svar #5 på: 06. nov, 2011, 17:51 »
Kixt og Naetaru kjenner jeg fra før av. Det var vel mer eller mindre jeg som fikk Naetaru inn i fandomet. Begge er ganske gode venner av meg. ^^

Ah, den 26. sier du? Da har jeg nok dessverre ikke anledning. Da er jeg på skolen igjen. Men dere får ha det gøy. ^^

Kotoma

• Overaktiv Fur
  • Subwoofur!
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. nov, 2011, 18:37 »
Kixt og Naetaru kjenner jeg fra før av. Det var vel mer eller mindre jeg som fikk Naetaru inn i fandomet. Begge er ganske gode venner av meg. ^^

Ah, den 26. sier du? Da har jeg nok dessverre ikke anledning. Da er jeg på skolen igjen. Men dere får ha det gøy. ^^

Meg a? :C Kjenner du ikke meg? D:

Tzengen

• Gjest
« Svar #7 på: 06. nov, 2011, 19:13 »

Joda joda kristian, jeg hadde tenkt til å sende deg en meldig.
Om du har tid den 26. så er det bare til å komme!

KIBRO

• Gjest
« Svar #8 på: 06. nov, 2011, 19:29 »

enda en fur i telemark o3o . har du skype , min bruker heter BANOS699

Tzengen

• Gjest
« Svar #9 på: 06. nov, 2011, 19:34 »

Hvordan kan du være på skolen på en lørdag? D:

Zammy

• Gjest
« Svar #10 på: 07. nov, 2011, 00:14 »

Joda, kjenner deg og! xD

Folkehøyskole! Har enten seminar eller en fremvisning av elever på lørdager. Hvis vi ikke har noen av delene har vi hjemreisehelg, som jeg har helgen før 26. Vil helst møte opp, for alt som har noe å si på folkehøyskoler er at man ikke har mye fravær.

Tzengen

• Gjest
« Svar #11 på: 07. nov, 2011, 01:10 »

Joda, kjenner deg og! xD

Folkehøyskole! Har enten seminar eller en fremvisning av elever på lørdager. Hvis vi ikke har noen av delene har vi hjemreisehelg, som jeg har helgen før 26. Vil helst møte opp, for alt som har noe å si på folkehøyskoler er at man ikke har mye fravær.

Kunne en torsdags kveld, evt 25 kansje ha passa, kan spør de andre om det kan være en aktuell dato.

Zammy

• Gjest
« Svar #12 på: 07. nov, 2011, 15:43 »
Kunne en torsdags kveld, evt 25 kansje ha passa, kan spør de andre om det kan være en aktuell dato.

Nei, sorry. Går ihvertfall ikke på en ukedag. xD
Men det går greit, det er ingen krise for meg om jeg ikke er der. Bare hils de andre fra meg. ^^

Tzengen

• Gjest
« Svar #13 på: 07. nov, 2011, 16:56 »

Nei, sorry. Går ihvertfall ikke på en ukedag. xD
Men det går greit, det er ingen krise for meg om jeg ikke er der. Bare hils de andre fra meg. ^^

Den er grei :)
ska jeg gjøre ^^

naetaru

• Gjest
« Svar #14 på: 08. nov, 2011, 21:07 »
*løfter poten* Jeg er fra Telemark, nærmere bestemt Porsgrunn |3

Tzengen

• Gjest
« Svar #15 på: 08. nov, 2011, 21:10 »
*løfter poten* Jeg er fra Telemark, nærmere bestemt Porsgrunn |3

[cool]

Tzengen

• Gjest
« Svar #16 på: 13. nov, 2011, 19:33 »
Ja ja da rufser, da er det fastslått at vi holder meet på peppes den 26. Send meg en melding på 98837343 om du kommer. [cool]

KIBRO

• Gjest
« Svar #17 på: 13. nov, 2011, 20:52 »
vis kevin ikke svarer kan du kontakte mei på facebook så skal jæ sifra til han :3

RegaFox

• Gjest
« Svar #18 på: 23. nov, 2011, 22:35 »
Yabba dabba doo, meetet må utsettes til en annen gang ^^ -kweet