Skrevet av Emne: Halloween  (Lest 4175 ganger)

Irie

• Overaktiv Fur
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Halloween
« på: 30. okt, 2011, 17:32 »
Hva skal du på Halloween?

Personelig har jeg begynt å mislike halloween. Enten er det å gå "knask eller knep", eller så er det halloween "fest". Storparten av sistnevnte foregår med alkohol og kostymer sentrert rundt horer eller horelignende skrekk ting som fks. Hore vampyrer og hore zombier..

Jeg føler at jeg er alt for gammel (16) til å gå knask eller knep, og for ung til å drikke. (Om jeg var gammel nok til å drikke hadde jeg nok ikke gjort det alikevel xD) Jeg kunne tenkt meg rolige halloween "selskap" med kostymer, prat, leker, og lignende; men vet ikke hvor eller om det finnes. Jeg kjenner ihvertfall ingen som har det.
Mow!

Laffe the Fox

• Senior Fur
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Halloween
« Svar #1 på: 30. okt, 2011, 18:37 »
På halloween har jeg og noen venner pleid å skate rundt i byen i kostymer, og så chille med noen filmer og noe digg å spise hjemme hos en av oss etter det. Selv er jeg 19 og drikker ikke i det hele tatt. Det høres nok utrolig teit og standard "avholds" ut, men man kan ha det gøy uten å drikke. Jeg foretrekker også den type fest, eller "selskap", som du sier du kunne tenkt deg. Nå er jeg nok ikke akkurat tidenes partyløve heller da... Det vil si, jeg liker jo fester, så sant det faktisk er noe gøy å gjøre, eller der man kan bli kjent med noen uten at man nødvendigvis er påvirket, eller hvis det er med nære venner. Rene fyllefester derimot har jeg ingen interesse av.

Så på halloween i år blir det nok standard prosedyre for min del med nære venner, skating, filmer og munching, selv om vi forsåvidt tok oss et lite film marathon denne helgen også. Det synes nå vi er hyggelig i alle fall ^^
« Siste redigering: 30. okt, 2011, 20:30 av Laffe the Fox »
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30. okt, 2011, 18:39 »
Må vil si jeg ikke gjør stor ut av halloween.
Eneste jeg syns er fint med det er å få samlet folk og venner for å ha en kul aften  [cool]
Samt at hvis man suiter ikke før teite spørsmål om hvorfor en suiter..

Irie

• Overaktiv Fur
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
« Svar #3 på: 30. okt, 2011, 20:00 »
Det jeg liker aller best med Halloween er kostymene :3

Har blant annet vært to-hodet flaggermus med en venn x3 Men det ble for slitsomt, så vi splittet oss midt i "knask eller knep" runden. Hun fikk vingene, mens jeg laget en improvisert hale og ble katt :3

Neste år må jeg finne en plass å suite  [smile] Og kanskje noen å suite med.
Mow!

Zoxeb

• Gjest
« Svar #4 på: 30. okt, 2011, 20:23 »
Pleide å ha overnatting med noen venner, men siden halloween er på en mandag funker det ikke med skole og stuff.
Så i år blir det nok at jeg drar venninna mi ut av døra for å bli med  når jeg suiter. [ureshii]

Tahami

• Senior Fur
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30. okt, 2011, 22:00 »
Jeg elsker halloween<3 :U *cosplay*
man kan spise godteri *cosplay*
og kle seg ut *coplay*

jeg skal bort å på Halloween "selskap" jeg.*cosplay*
I kostyme *cosplay*
å spise godteri *cosplay*

det jeg liker best med halloween er vell det at jeg kan kle meg ut *cosplay*
og ingen bryr seg ;D *cosplay*

jeg er vel egentlig mer eller mindre for stor, til å gå knask eller knep(ifølge det andre mener ivertfall)...så...Partay!

folk her oppe er ikke så gla i halloween :c ..
[inserts passende signatur]

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #6 på: 30. okt, 2011, 22:50 »
Halloween behandler jeg på samme måte som alle andre årlig eventer. Jeg finner noe som passer meg.
Årets halloween tjuvstartet litt (helg passet best), men fursuit bowling var råmoro.
Den faktisk Halloween kommer nok til å gå rolig for seg. Dog kan fort bli dratt ut på noe.

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #7 på: 31. okt, 2011, 02:03 »
Er det vanlig at barn feirer Halloween nå for tiden? Tror ikke det var oppfunnet enda når jeg var ung. Vi hadde bare julebokk og det årlige karnevallet på barneskolen.

Skulle gjerne feiret det ved å sett på underholdende grøssere med venner (med mat og drikke og gjerne kostymer), men det er alltid så vanskelig å få samlet folk.

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #8 på: 31. okt, 2011, 06:31 »
Er det vanlig at barn feirer Halloween nå for tiden? Tror ikke det var oppfunnet enda når jeg var ung. Vi hadde bare julebokk og det årlige karnevallet på barneskolen.

Så gammel du er da :P Halloween er jo i hvertfall 100år gammelt! (Allhelgens aften er jo også den norske versjonen av Halloween, som knapt er en markering på de som har død det året)

men ja, har blitt mer populært i Norge å feire Halloween de siste årene.
 Noe som er ganske synlig hvis man har lagt merke tl mengden av halloween ting i butikkene sm øker fra år tl år.

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #9 på: 31. okt, 2011, 14:23 »
det fantes der hvor jeg var :3
selv liker jeg ikke alkohol og fester spesielt godt. Hadde det møkk gøy uten vi, så film, spiste pizza pølser, godteri, drakk brus, spillte xbox osv : D
var ikke så mange som kledde seg ut da, meg venninna mi og typen hennes. Jeg tok å rippa opp en hvit topp å klinte fake blod på, var i grunn en god ide ^^,

Zoxeb

• Gjest
« Svar #10 på: 31. okt, 2011, 20:37 »
Har vært å suita i 2 timer nå ;)

deer

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 31. okt, 2011, 20:44 »
blir bare masse snop og noen halloween-themede filmer på meg  [ureshii]

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #12 på: 31. okt, 2011, 23:20 »

Dumt spørsmål... er du varm? :p

Tzengen

• Gjest
« Svar #13 på: 31. okt, 2011, 23:26 »
Har fursuitet i nesten hele kveld  [laugh]

Zoxeb

• Gjest
« Svar #14 på: 01. nov, 2011, 10:57 »

Dumt spørsmål... er du varm? :p

Jeg ble ganske svett ja

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #15 på: 01. nov, 2011, 13:53 »
vi hadde halloween treff på lørdag med catya og aapur, var morro :3

hjemme feirer vi ikke halloween så stort egentlig, men pleier å gå nyttårsbukk i stedet siden det er det store her, og de fleste kler seg ut da. eg har gått nyttårsbukk hvert eneste år utenom sist år, hvor eg ikke gadd eller noe. uansett, har aldri tigget om gotteri på halloween, har alltid følt det var feil når vi også fikk snop på nyttår saften [laugh]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Catya

• Gjest
« Svar #16 på: 01. nov, 2011, 16:31 »
Det jeg gjorde på halloween, er det Crono sa. :)
Men på selve dagen, gjorde jeg ingenting, fikk heller ingen Trick or Treat'ers her.

Bluetwoen

• Gjest
« Svar #17 på: 04. nov, 2011, 00:38 »

Litt stort bilde, men her er moah. Ble tvunget med på kostymekonkurranse. Fikk ikke sagt noe, fordi de som sto og prata skravla om hvor mye de likte Stitch. Stitch er søt.