Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Ehmm...er 12 år og har ganske lyst til å kjøpe en foreldrene mine kan betale men jeg vet ikke hvordan vi skal gjøre det.. Hadde vært fint med svar på denne meldingenPS : foreldrene mine har bare visa
Jeg er interessert ien medium eller stor av min fursona også om du fortsatt tar comissions C:Btw er det falsk eller ekte pels? xD
Sitat fra: Ixteno på 29. nov, 2012, 17:23Jeg er interessert ien medium eller stor av min fursona også om du fortsatt tar comissions C:Btw er det falsk eller ekte pels? xDJeg tror det er falskt, har aldri hørt om furries som bruker ekte xD
Skulle gjerne hatt en plushie for min fursona, men får vente til jeg flytter sammen med en annen fur, foreldrene synes jeg er dritt sær fordi jeg er fur, og vil vel bli for mye for dem hvis jeg har en plushie XD
Sitat fra: Rezso på 14. des, 2012, 09:21Sitat fra: Ixteno på 29. nov, 2012, 17:23Jeg er interessert ien medium eller stor av min fursona også om du fortsatt tar comissions C:Btw er det falsk eller ekte pels? xDJeg tror det er falskt, har aldri hørt om furries som bruker ekte xDEKTE PELS PÅ EN PLUSHIEDURR? xD
Sitat fra: Rezso på 14. des, 2012, 10:44Skulle gjerne hatt en plushie for min fursona, men får vente til jeg flytter sammen med en annen fur, foreldrene synes jeg er dritt sær fordi jeg er fur, og vil vel bli for mye for dem hvis jeg har en plushie XDOg likevel skal du kjøpe halsbånd?