Mit navn er Chimmy. Jeg er en hund med rasen min er blanding. ^^ Jeg har en ulve flok med ikke så store men 2 ulver 1 fenixfox og 7 hunder. Chimmy har 1 storbror og 1 storesøster og en katt. chimmmys intrereser er basketball og furusuit og lage det. Jeg har et lite prosekt og lage chimmy i fursuit. Chimmy har deveantart og youtube bruker og selsakt norwegian paws bruker. Hun bor i bergen kommune og er liten i alderen hun bruker en halsbond og gogles og avogtil sherfe. Hunes beste venner er Wolfie, Palkie, SWampie og ani. hun går på basket og musikk.Chimmy er 1 stemmen i klarinetene og ani går okså i korpse. Chimmy spiler klarinet og 1 stemmer og er stemmer alle instrumentene etter hunes ani spiler okså klarinet men 2 stemmen. chimmy sit basket lag er ganske godt nesten aldri tapt en kampe
. Chimmy sine raser er for eksempel Golden, husky , border eller colie, og en anen rase. Chimmy et mest blandet av en golden og border / colie.Hun spiser som en golden og der kan wolfie vede på. mens chimmy er like aktive som en border. Hun elsker sport og alle aktiviteter og hater skolen unat tre fag som er Gym, mat og helse og KUH