Har litt lyst i år, men vet liksom ikke =o Kunne vært morsomt å prøvd ut Fursuit gameshowet.
Har selv tenkt å prøve igjen i år, så hvis du trenger en partner stiller jeg gjerne opp.
Fjor forsvant en del tid, men det skyldtes mye at jeg ikke viste hvordan ting var lagt opp.
I år kommer det til å bli lettere å tilpasse planene rundt showet og andre aktiviteter.
Kort om fjorårets game show:
Var delt opp i 3 deler. Forkonkurranse, forberedelse og selve gameshowet.
Forkonkurransen bestod av 5 leker og pengeinnsamling.
Man kunne selv velge hvor mange aktiviteter man ville være med på.
Det var alt fra å skyte ned ting med nerf guns til hinderløype. Alt i fursuit.
Dette er noe jeg anbefaler alle å prøve seg på. Det er fryktelig morsomt, og man får mulighet til å være litt aktiv/fysisk mens man er i fursuit.
Forberedelsene.
Her er det lurt å skippe fursuiten, men samtidig ha med poter og hode.
Du får mulighet til å se showet før andre, og prøvd ut alle konkurransene utøverne skal ha.
Detter kunne man velge hvilken konkurransepakker (2 konkurranse) man ville bli med på.
Valgrekkefølgen ble satt etter plassering i forkonkurransen.
Gameshowet.
Snack, drikke og vifter i korridoren bak scenene, mens man ventet på sin runde.
Heldigvis var ting ganske avslappet, så lenge man møte opp til sine runde trengte man ikke å vente i korridoren mellom konkurranser.
En lite ting angående konkurransene (både i forkonkurransen og game show).
Det er lettere å kalle det lek enn konkurranser. Samtidig som man er med er man også med på å sette rammene for hver konkurranse. Er ting for vanskelige så fikses det.
Forberedelsene gikk mer ut på å se om ting var gjennomførbart enn noe annet

Dog uansett anbefaler jeg at så mange som mulige prøver seg på forkonkurransen.
Det er fryktelig moro, og tar ikke for mye tid. Unntaket er hvis man går for å bli med i gameshowet, men selv der kan ting tilpasses.