Skrevet av Emne: [Eurofurence 18] Diskusjon!  (Lest 235888 ganger)

FreesTyler

• Über Fur
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: [Eurofurence 18] Diskusjon!
« Svar #425 på: 20. aug, 2012, 15:19 »
Må pakke ned alt i dag siden jeg skal bo hos Viccy til vi drar XD Så har vasket en haug med klær, vasket suiten,
og nå må jeg bare få alt ned i kofferten. Gleder meg sånn!

Mally Azure

• Senior Fur
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
« Svar #426 på: 20. aug, 2012, 21:49 »
gruer meg...
Både gleder, og gruer meg litt to be honest også. Mest pga sosial angsten min og frykten med å ikke ha noen å henge med. [sad] OH well får ta det som det kommer ^^ Får håpe det blir en av de beste stundene i mitt liv! [ureshii]

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #427 på: 20. aug, 2012, 22:49 »
gruer meg...
Både gleder, og gruer meg litt to be honest også. Mest pga sosial angsten min og frykten med å ikke ha noen å henge med. [sad] OH well får ta det som det kommer ^^ Får håpe det blir en av de beste stundene i mitt liv! [ureshii]
Du kjenner da noen norske? :P
Men er selv litt spent, Felix som jeg pleier å henge mest med på EF er ikke med i år.. så jeg får plage noen andre som jeg kan drasse rundt på :P

FluffyDraco

• Aktiv Fur
  • **
  • Blue Fuzzy Puffy Dragon =D
    • Vis profil
« Svar #428 på: 20. aug, 2012, 22:52 »
gruer meg...

Får si meg enig, men mest fordi dette er første gang jeg er på et con owo men kommer sikkert til å gå fint =D

FreesTyler

• Über Fur
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #429 på: 21. aug, 2012, 00:42 »
Eneste jeg "gruer" meg til er om baggen min forsvinner, om noe blir ødelagt under flyturen, bare den
vanlige paranoya frykten XD Men ellers gleder jeg meg helt ekstremt >w< Gleder meg til å møte de
kjente fjesene fra i fjor, komme seg vekk fra norge litt, dansing, suiting.. spise god mat =w=

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #430 på: 21. aug, 2012, 00:44 »
Men er selv litt spent, Felix som jeg pleier å henge mest med på EF er ikke med i år.. så jeg får plage noen andre som jeg kan drasse rundt på :P

Felix kommer ikke? Aww D:
Blir du for ensom får du hukke tak i meg og Tora.

ToraLily

• Über Fur
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
« Svar #431 på: 21. aug, 2012, 09:20 »

Felix kommer ikke? Aww D:
Blir du for ensom får du hukke tak i meg og Tora.

det kan du godt gjøre ^___^

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #432 på: 22. aug, 2012, 00:47 »
Har vært litt frem og tilbake selv hva gjelder glede seg / grue seg. Kjenner de fleste norske (i varierende grad), men har ingen fast gjeng, og har et par stykk drama jeg er redd kan eksplodere under messen. Men, potene krysset.

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #433 på: 22. aug, 2012, 09:35 »
Fra twitter; The Savannah Revolution presents: ROCK'N'ROME! tinyurl.com/clrnbay

6 dager igjen fur-people!

Orci

• Gjest
« Svar #434 på: 22. aug, 2012, 21:40 »
Er det noen her som skal i retning Kongsberg etter EF? Lander så seint (Airberlin, 23:00 ) at det ikke går verken tog eller buss.. And I need to get my squeaky self home and safe!! O.O

Tirga

• Senior Fur
  • Not used
    • Vis profil
« Svar #435 på: 22. aug, 2012, 23:23 »
Har vært litt frem og tilbake selv hva gjelder glede seg / grue seg. Kjenner de fleste norske (i varierende grad), men har ingen fast gjeng, og har et par stykk drama jeg er redd kan eksplodere under messen. Men, potene krysset.

Sorry miles, skal prøve å styre meg....  [w-happy]
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

FreesTyler

• Über Fur
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #436 på: 22. aug, 2012, 23:44 »
Er det noen her som skal i retning Kongsberg etter EF? Lander så seint (Airberlin, 23:00 ) at det ikke går verken tog eller buss.. And I need to get my squeaky self home and safe!! O.O

Jeg skal til Asker, men er gode sjangser for at jeg tar flytoget siden det går. Men det går bare inn til Drammen.

Ziggy Wolf

• Über Fur
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
« Svar #437 på: 23. aug, 2012, 11:32 »
Jeg skal til Kongsberg, hadde vært veldig greit å ha en reisekompanjong.
Det går timesexpress fra bussterminalen på Grønnland, join me!

Edit: Over 200 bilder på art cden min OMG!
« Siste redigering: 23. aug, 2012, 21:33 av Ziggy Wolf »

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil

Leophan

• Global Moderator
  • Über Fur
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #439 på: 26. aug, 2012, 12:55 »
Dere vet vel sikkert om det, men i Tyskland finner man Jack Wolfskin butikker, så særlig dere ulver burde ta en tur innom å kjøpe klær med poter og ulver på :)

Ravusy Wolf

• Senior Fur
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
« Svar #440 på: 26. aug, 2012, 13:13 »

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #441 på: 26. aug, 2012, 13:21 »
Og hva med et gruppebilde av de norske fursuiterne rett etter paraden? Da burde jo de fleste være i suit, og forhåpentligvis vil de ikke være våte etter regnet denne gangen.

Tirga

• Senior Fur
  • Not used
    • Vis profil
« Svar #442 på: 26. aug, 2012, 15:18 »
Det blir knall vær for suiting utendørs :D

http://www.yr.no/sted/Tyskland/Sachsen-Anhalt/Magdeburg/langtidsvarsel.html

Det betyr vell at vi andre må kjøpe is til dem i isbaren xD
=^_^=
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #443 på: 26. aug, 2012, 16:40 »
Og hva med et gruppebilde av de norske fursuiterne rett etter paraden? Da burde jo de fleste være i suit, og forhåpentligvis vil de ikke være våte etter regnet denne gangen.

Vi får se an. Paradene er ganske lang, så det er vanskelig å holde seg samlet.
Selv må jeg se an på formen etter paraden/fursuit EF shooten.

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #444 på: 26. aug, 2012, 16:52 »

Vi får se an. Paradene er ganske lang, så det er vanskelig å holde seg samlet.
Selv må jeg se an på formen etter paraden/fursuit EF shooten.

Hmm.. når eg tenker meg om vil det kansje være litt vanskelig å samle alle suiterene på ett sted på ett så stort con.. først finne og så samle alle suiterene... hmm..
er vell ikke krise om det ikke går? Går ann å samle en liten gruppe sikkert da :3
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

FreesTyler

• Über Fur
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #445 på: 26. aug, 2012, 20:13 »
Sier igjen, hvorfor ikke første dagen når vi kommer dit? Det er ikke noe program noen skal til, og det er simpelt å bare si "klokken noe møtes vi der" fordi.. som sagt, null program, det er ikke noe stort folk har planlagt til da?

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #446 på: 26. aug, 2012, 20:20 »
Sier igjen, hvorfor ikke første dagen når vi kommer dit? Det er ikke noe program noen skal til, og det er simpelt å bare si "klokken noe møtes vi der" fordi.. som sagt, null program, det er ikke noe stort folk har planlagt til da?

Fikk ikke det med meg, men du har ett poeng der x3
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #447 på: 26. aug, 2012, 20:36 »
Fordelen med å ta det rett etter paraden er jo at de fleste er i suit da, og en del av våre videofilmere og fotografer følger jo også paraden. Så er vel da de fleste er samlet.

Skjønner at noen er litt utslitt etter paraden, men tenkte man bare kunne møtes ved hovedinngangen f.eks., og ta noen bilder der. Selve "poser og ta bilder" delen tar bare et par minutter. Men blir sikkert noen forsinkelser hvis folk er trege med å samle seg etter paraden.

Har ikke planer for første dag enda selv, så er åpen for et gruppebilde da. Men er jo også en grei dag å bruke på sightseeing og byvandring, for de som er interesserte i det, og er kanskje ikke alle som ønsker å styre med å ta på seg drakten for noe så lite.

Og forresten: middag for Skandinaviske rufser! Onsdag klokken 19:00 på La Piazza. Les mere her.

Så langt er det 12 nordmenn påskrevet, men si i fra til meg eller Trax om du faktisk har lyst og muliget til å bli med eller ikke. Greit å vite, med tanke på bordbestilling. Jeg regner med at plass bare blir bestilt til de som dobbeltbekrefter, nå som sted og tid har blitt satt.
« Siste redigering: 26. aug, 2012, 20:45 av Miles T.F. Baxxter »

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #448 på: 26. aug, 2012, 20:43 »
Tror en del suitere kommer til til å ta på suiten så fort de kommer frem eller i løpet av kvelden. Mener Loke lagde en tråd om dette? Uansett etter paraden er for mye mass, å avtale en dag og klokkeslett er Best IMO. Hvis vi kunne fått varslet alle suiterne en stund i forveien sku det ikke bli et stort problem

Clockwork Creature har photoshoot tirdagsmorgen i hvertfall :)

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #449 på: 26. aug, 2012, 21:00 »
Synes fortsatt etter paraden virker som det mest praktiske for de fleste! Alle er noenlunde samlet, og fursuiterne er i suit (om enn ikke så energiske).

Men første dag, altså tirsdag, går vel greit også, siden flere var negative til å ha det etter paraden. Noen, kom med et godt fotslag til møtested og klokkeslett! Når tror dere de fleste er tilgjengelige og interesserte?