Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Kan jeg gi en redline?
Redline er at jeg tegner over den slik at du kan se hvor du må endre,legge til ovs.eksempel
Det er en hund som du lager
Grønn er hvor du må legge til skumgummi
Kjempefin. Jeg tror du bør korte ned underkjeven litt for å unngå underbitt.Og runde av snuten litt så den ikke er så ''firkanta''.
Optatert http://www.youtube.com/watch?v=1H1UMC87WIYDet er filmet oss wh
Kan du spørre en Admin. om han kan slå sammen emnene dine siden de handler om det samme.
Sitat fra: Zoxeb på 17. okt, 2011, 22:17Kan du spørre en Admin. om han kan slå sammen emnene dine siden de handler om det samme.? jhva mener du med det hvet ikke hvemsom er admir ja meneg kan spøre om det kan det
Sitat fra: Chimchar582 på 18. okt, 2011, 07:57Sitat fra: Zoxeb på 17. okt, 2011, 22:17Kan du spørre en Admin. om han kan slå sammen emnene dine siden de handler om det samme.? jhva mener du med det hvet ikke hvemsom er admir ja meneg kan spøre om det kan detSkal jeg spørre for deg?
Utrolig bra jobb, synes jeg. Gleder meg til å se den ferdig.Vart utrolig glad når jeg så du hadde andre furs som venner