Skrevet av Emne: Monsieur Piro Rife  (Lest 4861 ganger)

Piro

  • Gjest
Monsieur Piro Rife
« på: 18. sep, 2011, 07:14 »
Da var all fransken dratt ut av hjernebarken.

Er ikke helt ny innen furry fandomen, har lenge vært medlem av furry2furry og furaffinity.
Har poket snuten innom her tidligere, men tror aldri jeg registrerte meg, for ikke å nevne skrive en liten presentasjon.

Jeg er en koselig, og til tider gæren ulv som er positiv til de fleste dyr og mennesker. Da jeg først oppdaget fandomen tror jeg ikke denne siden eksisterte, og om den gjorde det så var den hvertfall ikke i nærheten like oppegående som nå (bra jobba community!). Noen interesser er spill, spill, tegning, musikk, spill, spill, ting som er morsomme, sjonglering, samle på nerdeting, perler (sånne som man legger på en plate for å lage morsomme motiver), skating, tegneserier, spill, tegneserier og litt flere spill.

Håper den norske gjengen er like hyggelige som jeg håper, og at dere alle får en fin morgen natt videre.

-Piro  [w-wink]

highstoker

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #1 på: 18. sep, 2011, 11:18 »
Ja velkommen skal du være! ^-^

hilden den forrige nykommer o.o

Siba

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #2 på: 18. sep, 2011, 11:32 »
Velkommen til NorwegianPaws, Piro. ^^ Håper du finner deg til rette her på forumet. ^^

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #3 på: 18. sep, 2011, 12:21 »
Hey og velkommen til foumet!  [ureshii]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #4 på: 18. sep, 2011, 12:50 »
Bonjour mon ami. Ça va?
**Sniker til seg litt gamle og halvveis glemte fransk glosser**

Hvor lenge har du kjent til fandommen? :-)

iRenia

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #5 på: 18. sep, 2011, 13:06 »
Velkommen til NorPaw's forumet ^^
Enjoy your time in crazyness X3

Piro

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #6 på: 18. sep, 2011, 14:05 »
Oi, så mange koselige svar, så kjapt :) Takker for koselig velkomst. Så skal jeg prøve å svare på de fine spørsmålene.

Skal vi se... når begynte jeg å sjekke ut fandommen, hmmm. Tror det er ca. 5 år siden.

Hva spiller jeg for tiden:
Wurm! (Morsomt mmorpg sandbox spill der nesten alt er skapt av spillerne utifra ressurser som blir delvis tilfeldig genrert når et nytt map lages).

Forøvrig, hva annet har jeg spilt, spiller i ny og ne, osv.

Har spilt spill siden NES da jeg var typ 6 år gammel. Så mange nes, snes og noen få sega klassikere er det alltid morsomt å spille på ROM's igjen. Spiller Tekken 6 online i ny og ne. Spilte delvis aktivt HoN (og mindre aktivt LoL), men ble hekta på wurm, Terraria er også morsomt. Har spilt wc3, sc2, wow, eq2, cs i gamle dager, bf bc2, og la oss ikke glemme online poker (i perioder).

Håper det var svar nok :p

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #7 på: 18. sep, 2011, 14:40 »
Velkommen skal du være medfurrie! :3

Hvis du liker sandbox spill har du sjekket Minecraft? Vi har egen server her på forumet!  [ureshii]

Piro

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #8 på: 18. sep, 2011, 14:44 »
Velkommen skal du være medfurrie! :3

Hvis du liker sandbox spill har du sjekket Minecraft? Vi har egen server her på forumet!  [ureshii]

Jeg hoppet utrolig nok rett fra Terraria til Wurm. Men har en steeeeeerk følelse av at jeg kommer til å elske Minecraft, så det kommer nok med tiden. Takker for invitasjonen  [w-wink]

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #9 på: 18. sep, 2011, 16:54 »
Velkommen skal du være. :3

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #10 på: 18. sep, 2011, 20:55 »
Hei og velkommen! Håper du trives  [w-happy]

Ettersom du sier du har spilt mange nes/snes/sega spill... Noen favoritt(er) blandt de gode gamle klassikerne?
Selv har jeg vel Super Castlevania IV, Donkey Kong Country 2 og Sonic 2 blandt mine klare favoritter.
Måtte jo spørre, for jeg må nok også innrømme at jeg er en skikkelig nostalgia-w****  [laugh]

EDIT: Og forresten... Skating sier du? Har du holdt på lenge? Kjenner ikke til så mange andre skatende furs. Her på forumet vet jeg bare om Roxas og meg. Godt å se at det er flere  [wink]
« Siste redigering: 18. sep, 2011, 21:00 av Laffe the Fox »
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #11 på: 18. sep, 2011, 21:52 »
Har spilt spill siden NES da jeg var typ 6 år gammel...

Oj! Du er vel ikke tilfeldigvis en åttitallsmodell? :p
Husker jeg sleit på meg mange blemmer med nes kontrollen.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2747
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #12 på: 18. sep, 2011, 21:56 »
Velkommen til forumet :)

;D ;D ;D

Piro

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #13 på: 18. sep, 2011, 22:09 »
Takker for nye velkomster, much appreciated  [w-wink]

Laffe: Spill jeg liker / spilte. Husker ikke alle, så måtte sjekke opp noen "top 9000" lister. Må nesten dele det opp i 2 forskjellige kategorier :p Så får jeg håpe du / dere ikke blir for trøtte av å lese om Piro's spillhistorie :p

1 Spill jeg spilte (historien)
2 spill jeg liker / spiller i dag.

1:

Nes:
Begynte som de fleste andre med gode gamle Mario Bros, det ble gjennomførst utallige ganger. Og etter det ble det til å låne SM2+3 likte faktisk alle godt, uansett om jeg _da_ syntes 3'ern var bedre. Naboen hadde Tale Spin, det lånte jeg, og syntes det var aaaawesome. Plukka tidlig opp Megaman, og jeg begynte på Megaman 3 (fordi det var det en nabo hadde). Chip N' Dales -> AWESOME multiplayer var så morsomt! Castlevania 2 syntes jeg var morsomt. Battletoads!  oi oi oi, Duck Hunt, hahaha skyte med pistol på en tv, det var som å lande på månen. Duck Tales (fikk jeg ikke spilt så mye, men var en av favorittene). Ice Climber var morsomt, Zelda + TMNT spilte jeg, men vet ikke om jeg likte de så godt den gangen... desverre  [w-cry]. Little Nemo - The Dream Master, ååååh herregud var evig fan av det spillet. Kid Icarus, morsomt spill, men dette spilte jeg nok mest på gameboy. Slutten på NES visa er at jeg husker så godt følgende valgets kval: Jeg og foreldra mine dro til Sverige (for spill var billigere der osv). Og det sto mellom å kjøpe den klassiske SNES pakka med super mario ALL-STARS eller et nytt (og relativt dyrt) NES spill. Siden jeg allerede hadde spilt i stykker alle de første Mario spillene, gikk jeg for et nytt NES spill, så da ble det Batman, og guuuuuud som det spillet rocka. Senere fant jeg ut at snes hadde super mario world oooog jeg hoppa over til det.

Nå begynner de fleste å bli trøtte *smeller ballong forran snutene deres*

Snes:

Begynte som så mange andre med All-Stars, spilte ikke det så mye. Husker det tok lang tid før jeg faktisk fikk tak i Super Mario World, uansett om det _klart_ var en av favorittene. Eeeelsket Double Dragon og TMNT Turtles in Time, ble mange cheesy kommentarer med kamerater som var på besøk da. Var med i "sportsbølgen" i den tiden (fant senere ut at det kunne ta seg bak, men det er en annen historie), så da ble det nhl 94, Lillehammer OL spillet, International Superstar Soccer, mm. Sim City på snes var gøy, oh yes. Kirby's Golf, oh man så fett, bare.... så altfor fett. Pilotwings -> hat. Goof Troop, nok et morsomt multiplayer spill... Ble en del av disse da jeg fikk smitta spillmanien min over på de fleste naboer. Konverterte tilogmed jenter fra barbie til Super Mario *stolt*. Addams Family -> var ikke så gøy, men spilte det nesten gjennom et par ganger. Super Punch out var nok et spill jeg måtte spill hos en kamerat, det spillet er jo fortsatt genialt. SKY BLAZER! Top 5 childhood memory right there! Oh man som jeg var hekta på det spillet. Donkey Kong Country eide jeg og runda, men ble litt for fort lei det, utrolig nok, da det er kåret til et av de beste SNES spill gjennom tidene. Super Bomberman! Nok et top 5 childhood memory spill. Dette i multiplayer med min "uovervinnelige taktikk" mot alle newbie vennene mine var priceless. Jeg fikk desverre ikke like mye besøk i Bomberman perioden. hhahaha. Contra III -> awesome. Street Fighter II og Mortal Kombat må jo nevnes. Nevnte jeg Yoshi's Island, likte dette bedre enn Super Mario World faktisk. Jeg har ikke hatt noe stort behov for å finne min feminine side i det siste, men det kan i og for seg være fordi jeg spytta ut typ 100 egg i minuttet i tidlig alder. Bad pun (N)intended. Super Mario Kart, rundjulte faren min om og om og om og om og om og om igjen i dette spillet. Mamma og forøvrig, men det var litt lettere igjen. Og sist, men ABSOLUTT IKKE MINST! !"#¤!"¤=)!"¤)=Zelda!¤(""()!¤()"! A link to the friggin past! oh man, så lite skolearbeid, sååå mye Zelda. Ok, nå føler tilogmed JEG at det blir mye skrift her.

Sega:
Sonic serien, og masse andre spill jeg ikke husker så godt.

Playstation er en annnen historie. Og jeg føler jeg har skrevet for mye til å skrive om hvilke oldschool spill jeg spiller i dag.

Meeeen hvis du tør å svare, og gjør deg klar for en ny bok, så let me know.

Apropos Skating, begynte vel å skate rett før jeg begynte på Ungdomsskolen, så tja. Ca. 10 år fra og til? Veldig mye fra vel og merke, nå for tida er det mest bare chillout skating, høre på musikk og kickflippe på pyramiden, ta en boardslide og lolle litt på flat, if you catch my drift.

Igjen, sorry for alt det her, skal som sagt gi ut en bok neste gang ;)

Takker for nye velkomster som kom mens jeg skrev innlegget.

Og ja, jeg er 87 modell. ;) Nå er fingrene herda for å si det sånn.

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #14 på: 19. sep, 2011, 14:20 »
Ja, jeg tror nok dette er det nærmeste jeg har kommet å lese en bok i hele mitt liv haha  [laugh]

Neida... Men jeg må si det strømmet en del gode minner gjennom hode mitt når jeg leste dette. ^^
Som alle andre (som har vokst opp med dem), elsker jeg også SMB spilla. Ble mye SMB 3 med bruttern og fettern min. Kjøpte vel All Stars i Sverige mener jeg å huske, ja. Jeg husker også at vi var hos besteforeldra våres og spilte Super Mario World dag ut og dag inn. Oh, the memories! Fikk også spilt litt Yoshi's Island da bruttern lånte det av en chick, men 1'ern er det jeg husker best. Han var også litt med på den sportsbølgen, så jeg har faktisk også spilt NHL 94 (muligens 93?) og International Superstar Soccer en del, haha. Du nevner også en del andre klassikere jeg husker godt. Zelda, Megaman 1-3 (de jeg spilte i alle fall), TMNT, Battletoads, Duck Tales, Contra III... Alt i alt finnes det for mange klassikere til å nevnes. Jeg må nesten også nevne StarFox, eller... Starwing som det het her i Europa. Men DKC serien er nok de spillene som står mitt hjerte nærmest <3

Uansett... Høres ut som du også har hatt en fantastisk oppvekst haha.

Skjønner hva du mener med skatinga. Selv har jeg skatet i 5 år aktivt nå, og mer blir det. Deilig med chillout skating ja, men jeg skater hele tida da, så må bli litt slækking også. Det er moro å bare skate flat og surre. Men jeg pleier ofte å skate til kroppen ikke klarer mer også da. Av og til er det også moro å hive seg ut for store gaps og trapper : D
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Piro

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #15 på: 21. sep, 2011, 20:56 »
Sorry for sent svar, har vært ute av forum humør de siste dagene :\

Ja, Starfox må vi absolutt ikke glemme. Veldig bra spill, vi burde prøve å spille emulator over nett en gang, hvis jeg finner ut hvordan man får det til ;D

Anngående skatinga, lenge siden jeg i det hele tatt prøvde på gaps og trapper   [w-sad] Merker det for hardt i knær osv, + gidder rett og slett ikke risikere å fly på snørra like ofte som før, hahaha. Jeg har alltid vært pingle på trapper og gaps uansett, så jeg prøvde å forbedre den tekniske biten + finpolere basic tricks. Synd youtuben min har blitt helt gæren, fordi jeg får bluescreen typ annenhver gang jeg prøver å se noe der (Hvis ikke så hadde jeg lett sjekka ut skatevideoen(e) dine.

Bonzu

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • In dog beers, I've only had one.
    • Vis profil
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #16 på: 23. sep, 2011, 02:19 »
Velkommen! litt sent kanskje, men uansett velkommen! ^^
Håper du trives!

Btw, blir det noe BF3 på deg da? Så du har vært innom BC2 :3
Sitter selv å venter på closed beta 27.sept! Can't wait!  [w-cool]
♥️♥️

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #17 på: 23. sep, 2011, 19:23 »
Sorry for sent svar, har vært ute av forum humør de siste dagene :\

Ja, Starfox må vi absolutt ikke glemme. Veldig bra spill, vi burde prøve å spille emulator over nett en gang, hvis jeg finner ut hvordan man får det til ;D

Anngående skatinga, lenge siden jeg i det hele tatt prøvde på gaps og trapper   [w-sad] Merker det for hardt i knær osv, + gidder rett og slett ikke risikere å fly på snørra like ofte som før, hahaha. Jeg har alltid vært pingle på trapper og gaps uansett, så jeg prøvde å forbedre den tekniske biten + finpolere basic tricks. Synd youtuben min har blitt helt gæren, fordi jeg får bluescreen typ annenhver gang jeg prøver å se noe der (Hvis ikke så hadde jeg lett sjekka ut skatevideoen(e) dine.

Yeah, det hadde vært killer  [w-happy]

Haha, no worries! Men den er jo litt kjip da...
Jeg var for resten tilbake på brettet mitt i dag etter 3 ukers opphold pga. forstuet ankel, så skjønner hva du mener. Men det var uansett sinnsykt deilig å være tilbake igjen. Og ja, merker at det er en stund sia sist nå. Teknikken sitter, men merker det bra i beina og på kondisen haha.  [laugh]
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #18 på: 23. sep, 2011, 22:03 »
Hello

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Prio!
« Svar #19 på: 04. okt, 2011, 17:54 »
Oi, mange jeg ikke har sagt hei til enda!

Uansett, velkommen til forumet Prio! Håper du trives her og at vi får se mer til deg fremover.

Da jeg først oppdaget fandomen tror jeg ikke denne siden eksisterte, og om den gjorde det så var den hvertfall ikke i nærheten like oppegående som nå (bra jobba community!).

Den første versjonen av forumet ble startet i 2004, før Furtopia krasjet og vi oppgraderte til denne versjonen desember 2007. Så vi har vært her en stund!

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #20 på: 05. okt, 2011, 20:30 »
velkommen skal du være også ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #21 på: 03. nov, 2011, 06:42 »
Velkommen skal du være ^^

Piro

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #22 på: 07. nov, 2011, 14:26 »
Takker og bukker for alle de fine velkomstene :D

*Feels good* ;)

Tzengen

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #23 på: 07. nov, 2011, 16:58 »
Velkommen!  [laugh]

Tzengen

  • Gjest
Sv: Monsieur Piro Rife
« Svar #24 på: 07. nov, 2011, 17:02 »
Forresten, hvor bor du? o3o x3