Skrevet av Emne: Britisk eller amerikansk?  (Lest 2360 ganger)

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Britisk eller amerikansk?
« på: 02. sep, 2011, 18:45 »
Well, jeg snakker britisk.
BRITISK OG BRITISK. Men, jeg er ikke sikker på hvilken britisk aksang jeg har, og jeg har'kke peiling på hvordan jeg sjekker det. xD Annyways, Snakker du Amerikans eller Britisk?
Hvilken Dialekt? Kunne du komme med noen eksempler av skuespillere som har dne aksangen?

Prrrr~~
Kamilrazee

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Britisk eller amerikansk?
« Svar #1 på: 02. sep, 2011, 20:32 »
Snakker mer amerikansk enn engelsk. Men det er fordi jeg synes det virker rart med at andre snakker britisk engelsk når dem ikke er fra England XD Just my opinion though ^^,

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Britisk eller amerikansk?
« Svar #2 på: 02. sep, 2011, 21:33 »
Synes Amerikans virker dumt og som regel ganske så alt for sterilt. Bruker britisk aksang når jeg snakker ja. ;3
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Britisk eller amerikansk?
« Svar #3 på: 27. sep, 2011, 18:35 »
Hated, jeg er enig i deg der. xD Jeg syntes det varlitt.... weid, i begynnelsken, jeg og, men jeg bare var så hyped på Harry Potter på den tiden. xD Og uansett har det liksom blitt sittendes da, for jeg klarer ikke å snakke amerikansklenger. xD 8D
Kamilrazee

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Britisk eller amerikansk?
« Svar #4 på: 29. sep, 2011, 20:53 »
Vi snakker alle norwenglish. v_v

Jeg aner ikke hva jeg snakker, av en amerikaner fikk jeg høre at jeg snakket britist og av en brite fikk jeg høre at jeg snakket amerikansk. Lol.

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Britisk eller amerikansk?
« Svar #5 på: 29. sep, 2011, 22:50 »
Snakker Amerikansk her C: må jobbe på uttale da, men hvirket som jeg var forståelig når jeg var i USA o3o