Skrevet av Emne: Kixt's game  (Lest 1995 ganger)

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Kixt's game
« på: 26. aug, 2011, 22:56 »
Hei der mine likesinnede furry venner! Jeg har endelig tenkt å frigjøre noen bilder fra ett spill jeg har jobbet med i ganske lang tid nå. Fra å bygge opp en hel verden fra å så rive det ned igjen og så fortsette på den måten til jeg har blitt fornøyd.

Jeg har holdt på med mye, og de bildene jeg viser frem nå er noen fra forje prosjekt og så det nåverende..Men det fra det forje prosjektet tenkte jeg skulle bli lansert litt lengere in i "historien".
Spillet i seg selv er ett tekst-basert RP spill, der du lager en karakter og lever hans liv i denne verdenen. Så langt har jeg fått tak i ridedyr, våpen o andre ting (allt som spillerne kan modifisere til å tilpasse seg sin egen unike karakter).  Tekts-basert: Betyr at du kan bevege deg fritt rundt i verdenen, men handlingene foregår i tekst. Det du ser er for å gi spillerne detaljer om hva som er rundt dem og hva som skjer istede for bare å lese.

Så langt er historien ganske lett..Spillerne (di første) vil ankomme en forlatt by, det ser ut som den er akkurat blitt forlatt, alle personen er borte og det er demmes jobb å bygge opp ett nytt samfunn, det vil også holdes "events" der forskjellige ting skjer, som..historien bak byen og hvorfor alle er borte, til random overfall av dyr eller monstere. Dette spillet er tilegnet og peker mot furries, men alle er velkommen til å spille karakteren.

For å holde spillet balansert vil jeg utpeke RPA (Role Play Admins), det betyr at det vil vøre rollespill administratorer der som vil tillate/approve karakterene deres og demmes unike ting. Karakterer som er "mundane" helt vanelige behøver ikke å gå mellom denne prosessen, men er det en magiker eller ett dyr som er magisk og bruker krefter som kan ansees til å være "Ikke menneskelige" må det nok gå imellom en RPA. RPA vil være der for å balansere spillet, ikke for å stoppe karakterer eller spillere. Er det ett problem vil de være der for å sørge for a problemet forsvinner. Er det problem med unike krefter skal en RPA ikke si "Nei" men hjelpe deg il å få den imellom men at det er balansert.


















Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Kixt's game
« Svar #1 på: 30. aug, 2011, 20:18 »
Det ser jo sykt kult ut  [smile]
Lykke til, og håpe det blir ferdigt snart ^_^