Hei!
Jeg har lusket litt rundt på forumet som gjest en stund nå, og har lurt litt på om jeg skulle bli medlem, så… her er jeg!
Jeg er ganske ny i fandomen, og har ikke hatt en fursona så veldig lenge, men interessen min for dyr og da særlig antropomorfiske dyr har jeg hatt helt siden tidlig i barneskolen en gang. Fursonaen min er ikke helt ferdig enda, den er fortsatt under utvikling. Jeg har beskrivelser av både utseende og oppførsel, men dette kan nok forandre seg etter hvert.
Jeg tegnet en del før, da jeg gikk på barneskolen og ungdomsskolen, men det er en god stund siden nå, så tegneferdighetene mine er ganske rustne. Ser at det er mange her som er flinke til å tegne, og håper ikke jeg er nødt til å være veldig god til å tegne for å være en del av fandomen. For dessverre så tegner jeg knapt lenger.
Derimot er jeg veldig god til å skrive, og skriveferdighetene har dermed overtatt litt for tegneferdighetene.
Driver på med en roman kalt: ”Villmarken”, og den handler i stor grad om antropomorfiske dyr. Har dermed skapt mange personligheter til disse dyrene, men ingen som jeg kan identifisere meg med. Så fursona er litt nytt for meg, selv om jeg er vandt med å skape personligheter i boken min.
Jeg bor forresten i Hønefoss, vet ikke om det er noen i nærheten av denne lille byen. Har sett at det bor noen i Drammen, og det er jo for så vidt ikke så langt unna, men jeg lurer på om det er noen som bor enda nærmere.
Så det skal bli moro å få la dere bli kjent med fursonaen min; Caeruz. Håper på at noen kanskje kan tegne ham for meg, en dag.
Oooopps! Ble litt lang presentasjon, men håper det går bra. Bare still spørsmål hvis det er noe dere lurer på