Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Sitat fra: iRenia på 22. jul, 2011, 23:38D e jo heilt jævelig at d sko være ein normann som sto bak begge deler...ivertfall d de har påståttd må jo være ein total tulling som gidde å gjøre sånt...æ e heils målaus...at d går ann, alt går jo, men dettar her tok kaka..har enda ikkje gått opp for mæ at d har skjedd, sitte lissom bare her å ser på TVnNei, mannen er jo (unnskyld meg) Faen meg ikke riktig vel bevart! I mitt syn er alt det som har skjedd idag, planlagt
D e jo heilt jævelig at d sko være ein normann som sto bak begge deler...ivertfall d de har påståttd må jo være ein total tulling som gidde å gjøre sånt...æ e heils målaus...at d går ann, alt går jo, men dettar her tok kaka..har enda ikkje gått opp for mæ at d har skjedd, sitte lissom bare her å ser på TVn
Sitat fra: TheSilentFoxBat på 22. jul, 2011, 23:42Sitat fra: iRenia på 22. jul, 2011, 23:38D e jo heilt jævelig at d sko være ein normann som sto bak begge deler...ivertfall d de har påståttd må jo være ein total tulling som gidde å gjøre sånt...æ e heils målaus...at d går ann, alt går jo, men dettar her tok kaka..har enda ikkje gått opp for mæ at d har skjedd, sitte lissom bare her å ser på TVnNei, mannen er jo (unnskyld meg) Faen meg ikke riktig vel bevart! I mitt syn er alt det som har skjedd idag, planlagtD he nesten nødt t å være ein i fra EG (mentalsykehuset)d e lissom d æ kan få sagt...d e heilt...mhmm....har ikkje ord
Minst 80 personer drept http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/terror/utoya/17423175/
Gjerningsmannen får bare 21 års fengsel for å drepe minst 91 liv.Pluss at det snakk om det er enda en gjerningsmann som er fortsatt på frifot.
Sitat fra: InnosRage på 23. jul, 2011, 12:44Gjerningsmannen får bare 21 års fengsel for å drepe minst 91 liv.Pluss at det snakk om det er enda en gjerningsmann som er fortsatt på frifot.vist han får 21 år+ forvaring kan han sitte enda lengere
Sitat fra: Night767 på 23. jul, 2011, 13:59Sitat fra: InnosRage på 23. jul, 2011, 12:44Gjerningsmannen får bare 21 års fengsel for å drepe minst 91 liv.Pluss at det snakk om det er enda en gjerningsmann som er fortsatt på frifot.vist han får 21 år+ forvaring kan han sitte enda lengerehan kommer neppe ut igjen, ever.
Er alle utestedene i Oslo stengt i kveld/natt?Vet noen det?