Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Jeg syns faktisk ikke de var så kule :c Splash-arten ser mega badass ut, men modellene ser skikkelig weird ut...
Sitat fra: Kosedragen på 12. jul, 2014, 15:37Jeg syns faktisk ikke de var så kule :c Splash-arten ser mega badass ut, men modellene ser skikkelig weird ut...Aatrox ser jo ut som en transformer jo!Also prøver ut mange nye junglere. Forslag til assassins/fightere? Så lei av å være tank.
Sitat fra: Atrox på 12. jul, 2014, 16:36Sitat fra: Kosedragen på 12. jul, 2014, 15:37Jeg syns faktisk ikke de var så kule :c Splash-arten ser mega badass ut, men modellene ser skikkelig weird ut...Aatrox ser jo ut som en transformer jo!Also prøver ut mange nye junglere. Forslag til assassins/fightere? Så lei av å være tank.Joa.. En derpy transformer.Well.. Jeg hadde gitt penger for å se Nanna spille Lee Sin Eller Shaco. Ellers har jeg hørt at Kayle er ganske bra som jungler. Og Jax.
Hadde vært kult om det funka, men det gjør det ikke. Gifts dukker ikke opp i purchases med mindre jeg kjøpte dem selv.
Du skal ha gode mechanics for å carrye som Vayne på så lav elo da :v