Haha, jeg skjønner hva du mener, men jeg tror ikke det funker så bra. Teemo funker veldig bra som counter-pick til mange bruisere og tanks i top-lane fordi han har range, han har fart og han har en blind. Alt det der lar ham harasse motstanderne mer eller mindre trygt til de ikke kan være i lane eller farme lenger, mens han selv kan farme fritt. Hovedproblemet til Teemo er at han er VELDIG squishy. Veldig, veldig, veldig squishy. Om han spiller dårlig og blir catchet er det over og ut ganske fort. Bot-lane er litt vanskelig for Teemo siden han ikke bare kan blinde motstanderen og løpe vekk som han vanligvis gjør. Han er nødt til å beskytte carryen samtidig, og uten noen tidlig CC eller sustain er det veldig vanskelig mot CC-heavy support champs med sustain. Nami, Sona, Soraka, Leona, Thresh, etc. kommer alle til å hamle opp med Teemo lett som bare det, men jeg kan se for meg at Braum kunne komme til å slite litt mer mot ham siden han er litt likere en konvensjonell tank i top lane, som Teemo countrer bra vanligvis.
Så jo, jeg ser hva du mener, men med mindre du vet 100% hva du går mot (altså kun i ranked) så står du i fare for å bli ridd av andre supports, og selv da er Teemo veldig squishy og om noen bestemmer seg for å focuse ham blir han pushet ut av lane ganske fort, med null sustain. Dessuten med en gang du picker Teemo support i RANKED kommer du til å bli flamet til døde, kalt troll og spillet snowballer med bad attitude til du taper :c Jeg tror det er bedre å bare banne Braum inntil videre. Eller bli veldig god med en support som peeler bedre enn Braum, som Janna eller Thresh.