Vil anta det er måten de har bøyd magen? Vridd hele kroppen? Eller kanskje det er hånda som er så mye større enn den andre? Eller sverdet som er bøyd på artworken, men helt rett ingame?
Den med hånda er vel mest sannsynlig på grunn av metalldingsen på armen hans, for fingrene har hvertfall lik bredde på seg. Men idk, ved første øyekast så ser det hvertfall ut som om hånda til høyre er unormalt stor.
Han vrir på ryggen men ikke magen. Er i hvertfall det jeg ser. Det er noe med den vridningen som ikke fungerer.
Okay *cracks finger*
Han lener seg så vidt bakover og magen er faktisk litt vridd, men på en forholdsvis riktig måte, men naturlig skal den ikke være mer vridd fordi det eneste han gjør er å lene overkroppen bakover og skyver høyre skuldra si bakover.
Hadde magen vært mer vridd ville det vær no seriøst gæli.
Men jeg ska innrømme når jeg ser nøyere at plasseringa av ..."magemusklene" skulle vært litt mer mot hans høyre... hvis det gir mening xP
Hånda er ikke større enn den andre... det er en hanske.
Han har tynn midje fordi vi sern direkte fra sida og igjen fordi han lener seg bakover ooog fordi det er designet hans, jeg har ganske tynn midje jeg og, og jeg syns det ser weird ut i speilet noen ganger... men jeg lever fortsatt.
Sverdet er bøyelig, og det ser kult ut.
Vet ikke om du/dere har sett når han sloss at sverdet strekker seg ut, og dansen han da, der han setter det i bakken og det går opp og ned.
For ikke å nevne at det drikker blod xP
Og foresten, det er fantasy.
Eneste jeg kan innrømme er at høyre beinet hans ser bittelitt for lite ut.