Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Maskinen installerte now windows update og rebootet og da starter den serveren automatisk med craftbukkit men det er ikke oppdatert til 1.8 enda Når craftbukkit oppdateres skal jeg begynne å lage en liten film som showcaser de største og fineste byggverkene på serveren :3
errr... Kan noen vennligste poste / pm'e server info til denne berømte norwegianpaws servern? Jeg ble påvirket og kjøpte spillet i går. Dør etter å prøve det ut, så... gimme gimme gimme!
IP kommer nok når serveren og pluginene er oppdatert :U
Sitat fra: Piro på 19. sep, 2011, 09:20errr... Kan noen vennligste poste / pm'e server info til denne berømte norwegianpaws servern? Jeg ble påvirket og kjøpte spillet i går. Dør etter å prøve det ut, så... gimme gimme gimme!IP kommer nok når serveren og pluginene er oppdatert :U
Sitat fra: Aapur Techwing Firestar på 19. sep, 2011, 10:14Sitat fra: Piro på 19. sep, 2011, 09:20errr... Kan noen vennligste poste / pm'e server info til denne berømte norwegianpaws servern? Jeg ble påvirket og kjøpte spillet i går. Dør etter å prøve det ut, så... gimme gimme gimme!IP kommer nok når serveren og pluginene er oppdatert :U:E
Ssssssssssssssssss...*BOOOM!!!*
Server IP: Velkommen tilbake =)80.202.118.225
Sitat fra: Pycnopodia på 05. sep, 2011, 18:14Server IP: Velkommen tilbake =)80.202.118.225Der er IPen, Piro :3 den ser ut til å være oppegående atm
Serveren klikka i går, siden Pycno hadde litt internett problemer, håper på at det går bedre i dag. ^^