Vi har en FAQ, den er til for å leses.
Jeg har begynt såvidt med minecraft kjøpte det ett halvår siden men lagga så mye ikke kunne spille det helt til de siste 1.6-165 patchene de har funka bra.lyst til å spille med noen flere nå da som det funker mene klarer ikke joine den der nei
1.5.1 lagger ikke i det hele tatt, men 1.6 - 1.6.5 hakker noe sykt... whaay!?! D:
Jeg kjører en server på en dedikert maskin med 25/25 Mbit fiber uplink om noen er interessert. Adressen er enzyme.jckf.no.
Sitat fra: TwoSocks/Jckf på 06. jun, 2011, 01:02Jeg kjører en server på en dedikert maskin med 25/25 Mbit fiber uplink om noen er interessert. Adressen er enzyme.jckf.no.Står bare "ohai" når man går til sida.
Tør jeg spørre hvorfor du gikk til adressen i en nettleser? Er meningen du skal koble til med Minecraft =P
Hva i..!Er det bare jeg som ser at det er noen andre som har posta det jeg skrev som svar?Post'en over den her.
Sitat fra: Velvian på 06. jun, 2011, 15:52Tør jeg spørre hvorfor du gikk til adressen i en nettleser? Er meningen du skal koble til med Minecraft =PNei, nå er jo jeg litt newb da =PJeg var bare overbevist om at det kun skulle stå ip adresser på multiplayer'n i minecraft =P
øyh. det var ikkje eg som gjorde tabben orginalt. det var bare det at [ /quote] stod alene, slik at den trodde qouten slutta der <_<;forresten: http://aapur.deviantart.com/art/A-U-S-Creepsafe-Houses-211997477 :B
Sitat fra: aapur på 06. jun, 2011, 23:04øyh. det var ikkje eg som gjorde tabben orginalt. det var bare det at [ /quote] stod alene, slik at den trodde qouten slutta der <_<;forresten: http://aapur.deviantart.com/art/A-U-S-Creepsafe-Houses-211997477 :BMobs kan spawne ved senga di om en eller flere av kriteriene under er oppfylt.Plassen du sover på er for mørk, eller er åpen mot en plass som er for mørk.Senga di står for nære en vegg. Jeg anbefaler minst 2 ruter ledig hver vei.Du har dobbeltdører eller en enkelt dør med hengsler på høyre side inn til soverommet ditt.Den siste lærte jeg nylig og er en veldig teit bug (som mye annet i Minecraft )