Skrevet av Emne: Piercings  (Lest 109156 ganger)

FlameTheReadFox

• Gjest
Sv: Piercings
« Svar #175 på: 07. aug, 2012, 15:46 »
vurderer skaffe industrial med pigg eller to sølvkuler med pigg på hver side av øret.
Men yah, navelen min er jo allerede betent og jeg renser hver dag.

Miwa

• Gjest
« Svar #176 på: 07. aug, 2012, 15:53 »
Uff, ikke bra :(

Er det noen av dere som forresten vet omtrent hvor lang tid det tar før en tungepiercing gror igjen? Bare av ren nysgjerrighet ;o

TheSilentFox

• Gjest
« Svar #177 på: 07. aug, 2012, 19:11 »

Er det noen av dere som forresten vet omtrent hvor lang tid det tar før en tungepiercing gror igjen? Bare av ren nysgjerrighet ;o

Hmmmm. Vel det er vanlig å få høre fra dem du tar piercing hos. Men ellers så kommer det ann fra person til person.
Bruk en brunfarget flaske med munskyllemiddel som du får på apotek eller butikk. Du kommer til å merke forskjell etter 1-2 uker kan jeg tro. :3

SpiceyFeline

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #178 på: 07. aug, 2012, 21:40 »

Ca 6 dager hos meg.

Miwa

• Gjest
« Svar #179 på: 08. aug, 2012, 14:23 »
Shiat jeg suger i å forklare._.

Mente om jeg glemte å sette den i igjen over en viss periode ^^'' Men ellers takk for svar c:

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #180 på: 08. aug, 2012, 19:52 »

Hmmmm. Vel det er vanlig å få høre fra dem du tar piercing hos. Men ellers så kommer det ann fra person til person.
Bruk en brunfarget flaske med munskyllemiddel som du får på apotek eller butikk. Du kommer til å merke forskjell etter 1-2 uker kan jeg tro. :3

Bruker ikke piercering, men den munnskyllevæska viøøe jeg være obs på. Fikk ufattelig hoven tunge av den og veldig vondt >___>" Men er ikke sikkert at alle reagerer slik da   :)

Tokes

• Aktiv Fur
  • **
  • The Red Floofy Kitty! owo
    • Vis profil
« Svar #181 på: 18. aug, 2012, 13:50 »
Jeg har fylt 17, betyr det at jeg kan stikke på et pieccingstudio da? har ikke tenkt til det sånn egentlig, men det har alltid fasinert meg litt, så owo

Miwa

• Gjest
« Svar #182 på: 18. aug, 2012, 14:29 »
Tror du må være 18 for å dra alene, hvor jeg bodde før kunne du dra på piercing shappa som 16 åring med foresatte. :)
Ventet selv til jeg var 18, siden jeg ville være helt sikker på hva jeg ønsket å ha på kroppen, samtidig som jeg ble lite fascinert av mine 14 årige venniner som hadde hvert i utlandet og fått i navelen...

Bird

• Overaktiv Fur
  • Gnarly
    • Vis profil
« Svar #183 på: 18. aug, 2012, 17:30 »
Tror du må være 18 for å dra alene, hvor jeg bodde før kunne du dra på piercing shappa som 16 åring med foresatte. :)
Det kommer vel an på piercing studioet, hvor jeg tok så kunne man bli piercet hvis man er 16 eller over (med unntak av nippel og genital piercings)
Men må kunne vise ID. :3

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #184 på: 18. aug, 2012, 17:45 »
jeg sjølv har hatt dritmye lyst på piercings og tatoveringer men har allergi så hvis jeg reagerer på noe så er de bortevekk me en gang :\

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #185 på: 18. aug, 2012, 17:47 »
Det kommer vel an på piercing studioet, hvor jeg tok så kunne man bli piercet hvis man er 16 eller over (med unntak av nippel og genital piercings)

genital piercing... uuuhu, høres så jævli vondt ut :(
The more i learn about people, the more i like my dog.

Zoxeb

• Gjest
« Svar #186 på: 18. aug, 2012, 18:58 »

genital piercing... uuuhu, høres så jævli vondt ut :(

Sette fast i gylfen på buksa :I

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #187 på: 18. aug, 2012, 19:35 »

jeg kjenner noen som har piercet navlen og de trengte bare ringe mora og faren og få di til og si at hun fikk lov til og gjøre det en annen som er 16 som jeg også kjenner gikk bare rett inn og tok en piercing så tror nok dt stemmer ganske så mye ^^

Piro

• Gjest
« Svar #188 på: 18. aug, 2012, 20:13 »
venter fortsatt på bestilt smykke... Får nesten ringe til uka, de har brukt over 3 uker nå er jeg ganske sikker på -.-

Uniquehuskywolf

• Fur
  • *
  • I need a fursuit!
    • Vis profil
« Svar #189 på: 31. aug, 2012, 21:30 »
Ønsker meg piercing,men da jeg ennå er FOR ung blir ikke det noe.. Kanskje på fursuiten :) og ønsker meg hull i ørene,litt mange,men siden jeg egentlig ikke tåler øredobber blir ikke dette noe av heller xP

Zoxeb

• Gjest
« Svar #190 på: 31. aug, 2012, 23:36 »
Ønsker meg piercing,men da jeg ennå er FOR ung blir ikke det noe.. Kanskje på fursuiten :) og ønsker meg hull i ørene,litt mange,men siden jeg egentlig ikke tåler øredobber blir ikke dette noe av heller xP

Hvordan kan du ikke tåle å gjennomhulle øret?

SpiceyFeline

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #191 på: 31. aug, 2012, 23:41 »

Nikkelallergi f.eks?

Zoxeb

• Gjest
« Svar #192 på: 01. sep, 2012, 00:20 »

Nikkelallergi f.eks?

Man kan fint få tak i øredobber uten nikkel. Har godt over 30 par uten.
« Siste redigering: 01. sep, 2012, 11:12 av Zoxeb »

Eltanin

• Hyperaktiv Fur
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
« Svar #193 på: 01. sep, 2012, 16:14 »
Jeg tålte heller ikke å ha øredobber. Prøvde med nikkel, uten nikkel, gul og sølv, renset morgen og kveld, men det ble fortsatt sårt og betent. :b Gav det opp til slutt

Zoxeb

• Gjest
« Svar #194 på: 01. sep, 2012, 16:27 »
Jeg tålte heller ikke å ha øredobber. Prøvde med nikkel, uten nikkel, gul og sølv, renset morgen og kveld, men det ble fortsatt sårt og betent. :b Gav det opp til slutt

Det er mye gull og sølv øredobber med nikkel.

Wolf

• Senior Fur
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
« Svar #195 på: 02. sep, 2012, 08:54 »
Tror ikke piercing er noe for meg ;3, hadde vært kult å hatt en da.

Eltanin

• Hyperaktiv Fur
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
« Svar #196 på: 02. sep, 2012, 16:57 »

Det er mye gull og sølv øredobber med nikkel.

Jo takk du, det vet jeg. :b Poenget mitt var at noen ikke tåler øredobber uavhengig av materiale

Uniquehuskywolf

• Fur
  • *
  • I need a fursuit!
    • Vis profil
« Svar #197 på: 02. sep, 2012, 19:47 »

Nikkelallergi f.eks?

Jeg vet ikke hva som er årsaken desverre ( jeg er hun ) :) :I

Redigert av administrator, rydding.
« Siste redigering: 04. sep, 2012, 20:02 av Aikho »

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #198 på: 02. sep, 2012, 20:29 »

Nikkelallergi f.eks?

Jeg har ikke piercing og ante ikke at man kan være allergisk :) var nytting info for meg iallefall :)

Har litt lyst på piercing selv, men vet enda ikke hvor eller hva :) thoughts ?  :D

Redigert av administrator, rydding.
« Siste redigering: 04. sep, 2012, 20:03 av Aikho »
The more i learn about people, the more i like my dog.

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #199 på: 05. sep, 2012, 08:45 »
reagerte på leppe piercingen, men ringen var for stor da.  byttet til sort ring med spikes.
får jeg penger nå, så blir det industriall eller to kuler på hver side av det ene øret.