Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Uff, ikke bra Er det noen av dere som forresten vet omtrent hvor lang tid det tar før en tungepiercing gror igjen? Bare av ren nysgjerrighet ;o
Sitat fra: Miwa på 07. aug, 2012, 15:53Uff, ikke bra Er det noen av dere som forresten vet omtrent hvor lang tid det tar før en tungepiercing gror igjen? Bare av ren nysgjerrighet ;oHmmmm. Vel det er vanlig å få høre fra dem du tar piercing hos. Men ellers så kommer det ann fra person til person.Bruk en brunfarget flaske med munskyllemiddel som du får på apotek eller butikk. Du kommer til å merke forskjell etter 1-2 uker kan jeg tro. :3
Tror du må være 18 for å dra alene, hvor jeg bodde før kunne du dra på piercing shappa som 16 åring med foresatte.
Sitat fra: Miwa på 18. aug, 2012, 14:29Tror du må være 18 for å dra alene, hvor jeg bodde før kunne du dra på piercing shappa som 16 åring med foresatte. Det kommer vel an på piercing studioet, hvor jeg tok så kunne man bli piercet hvis man er 16 eller over (med unntak av nippel og genital piercings)Men må kunne vise ID. :3
Sitat fra: Bird på 18. aug, 2012, 17:30Sitat fra: Miwa på 18. aug, 2012, 14:29Tror du må være 18 for å dra alene, hvor jeg bodde før kunne du dra på piercing shappa som 16 åring med foresatte. Det kommer vel an på piercing studioet, hvor jeg tok så kunne man bli piercet hvis man er 16 eller over (med unntak av nippel og genital piercings)Men må kunne vise ID. :3genital piercing... uuuhu, høres så jævli vondt ut
Ønsker meg piercing,men da jeg ennå er FOR ung blir ikke det noe.. Kanskje på fursuiten og ønsker meg hull i ørene,litt mange,men siden jeg egentlig ikke tåler øredobber blir ikke dette noe av heller xP
Sitat fra: Uniquehuskywolf på 31. aug, 2012, 21:30Ønsker meg piercing,men da jeg ennå er FOR ung blir ikke det noe.. Kanskje på fursuiten og ønsker meg hull i ørene,litt mange,men siden jeg egentlig ikke tåler øredobber blir ikke dette noe av heller xPHvordan kan du ikke tåle å gjennomhulle øret?
Sitat fra: Zoxeb på 31. aug, 2012, 23:36Sitat fra: Uniquehuskywolf på 31. aug, 2012, 21:30Ønsker meg piercing,men da jeg ennå er FOR ung blir ikke det noe.. Kanskje på fursuiten og ønsker meg hull i ørene,litt mange,men siden jeg egentlig ikke tåler øredobber blir ikke dette noe av heller xPHvordan kan du ikke tåle å gjennomhulle øret?Nikkelallergi f.eks?
Jeg tålte heller ikke å ha øredobber. Prøvde med nikkel, uten nikkel, gul og sølv, renset morgen og kveld, men det ble fortsatt sårt og betent. :b Gav det opp til slutt
Sitat fra: Eltanin på 01. sep, 2012, 16:14Jeg tålte heller ikke å ha øredobber. Prøvde med nikkel, uten nikkel, gul og sølv, renset morgen og kveld, men det ble fortsatt sårt og betent. :b Gav det opp til sluttDet er mye gull og sølv øredobber med nikkel.
Sitat fra: SpiceyFeline på 31. aug, 2012, 23:41Sitat fra: Zoxeb på 31. aug, 2012, 23:36Sitat fra: Uniquehuskywolf på 31. aug, 2012, 21:30Ønsker meg piercing,men da jeg ennå er FOR ung blir ikke det noe.. Kanskje på fursuiten og ønsker meg hull i ørene,litt mange,men siden jeg egentlig ikke tåler øredobber blir ikke dette noe av heller xPHvordan kan du ikke tåle å gjennomhulle øret?Nikkelallergi f.eks?Man kan fint få tak i øredobber uten nikkel. Har godt over 30 par uten.