Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
da ligger jeg nok jeg på en umontert seng fra ikea helt utslitt, jeg suger når det kommer til flatpakker så jeg kommer til å sovne før jeg får den opp x3
Hører rykter om at det er Urealistisk på dA som er en av lærerne. Tror hun er registrert her også. Dere får ha det gøy, jeg vil også. :<
Hører rykter om at det er Urealistisk på dA som er en av lærerne. Tror hun er registrert her også.
Har tenkt å ta en meg en tur. Hvis du vil ha noe hjelp så kan jeg komme med noe innspill. ( har jobbet med tegneserier i noen år og har en slump med erfaring )(kommer til å ha på meg en lilla adidas jakke med turkise striper)Astrid ja gjerne jeg kommer til å være der fra kl. 10 skal se etter deg ^3^jeg er lav også har jeg blå og svart skjorte o3o og svart hår! bare å komme og si hvem du er
Sitat fra: Templa på 02. apr, 2011, 00:16Har tenkt å ta en meg en tur. Hvis du vil ha noe hjelp så kan jeg komme med noe innspill. ( har jobbet med tegneserier i noen år og har en slump med erfaring )(kommer til å ha på meg en lilla adidas jakke med turkise striper)Astrid ja gjerne jeg kommer til å være der fra kl. 10 skal se etter deg ^3^jeg er lav også har jeg blå og svart skjorte o3o og svart hår! bare å komme og si hvem du er