Jeg tenkte bare jeg ville svare på dette, siden det nå er en annen babyfur fjellrev her (moi).
"Men igjen, målet er jo ikke å være unik, og det vrimler jo ikke akkurat av antropomorfiske baby polarrever der ute. Men hvis jeg blir satt ved siden av en annen babypolarrev, vil noen kunne se hvem som er meg? Men igjen, babyer pleier jo å se ganske like ut uansett.."
Når man ser på fursona bilder av meg, eller Miles så ser man lett at vi ikke er den samme, noen likheter ja, men ellers ikke så mye: bortsett fra samme rase osv.
Jeg synes ikke du bør tenkte så mye på det egentlig, jeg har enkelte trekk jeg kunne brukt i min fursona og, slik som ett arr jeg faktisk har i pannen i virkeligheten, etter å ha tryna stygt på en mur som 5 årig, men jeg bruker det ikke selv, vil ikke vises under pels uansett.
Når det gjelder briller, så kjenner jeg faktisk til en annen babyfur som også gjør det samme, jeg synes det blir litt søtt jeg, litt veslevoksent på en måte.
http://www.furaffinity.net/user/nearpup/uansett, side om side:
Miles:
Meg:
Som en konklusjon;
Selv synes jeg du bør fortsette med fursonaen din som den er.
Du trenger ikke crazy ting som vinger, laser, arr, eller kjøleskap som hale eller gud vet hva.
Brillene er faktisk en ganske fin og søt detalj som du egentlig burde fortsette med å ha på din fursonas babyfur bilder, men dette er bare mine meninger, i det store og hele er jo dette dine beslutninger, men jeg tenkte bare å gi noen råd, ettersom jeg har dvellet på dette selv hvorvidt om min fursona er unik nok.
Omsider kom jeg til den beslutningen at jeg er unik som jeg er, og det tross alt er personligheten som egentlig teller, ikke fursona bildet mitt.