Hallo og god morgen.
Kom fram til at det kanskje var på tide å introdusere meg selv etter å ha lusket rundt her i litt over et år nå. Pluss at enkelte av dere har nudget meg kraftig for å engasjere meg mer. So here goes.
Skal vi se, jeg er 24 år, bor i Oslo atm, jobber som bartender og som dørvakt. Tidligere ansatt i forsvaret og tenkt meg tilbake dit fort som faen, reist mye rundt om kring (mangler bare 2 kontinenter!) Utenom det går på skole, kaster penger på folk og spiller spill, henger med venner osv.
Har (as far as I know) null artsy fartsy evner utenom musikk, som jeg spilte i over 12 år, noe nyskjerrig i fursuitlaging og tenkt å engasjere meg mere der etter gode erfaringer og mange klapp på hodet fra en liten katt som kan dette ut og in.
Ellers om meg er vell at jeg er en Løve, jeg er vennlig, snill og stiller opp på det meste så lenge noen vil ha meg med. Har vært en Furry siden 2006, Åpen for det meste og stiller opp for de som er viktige for meg. Kjenner faktisk en del folk her når jeg tenker meg om :p Husk at bare fordi noen ser skumle ut betyr ikke altid at de er det, men myten har sine røtter et eller annet set!
Jaja, for kutte ned litt nå før det blir for lang til at ingen gidder å lese dette. Any questions, bare å taste i vei, skader aldrig å spørre. Jeg er et fryktelig openminded vesen og trives med alles selskap. Always up for some fun, og forvent å se mye til meg, staten greide ikke å slette alle meningene mine :p
P.S Sånn btw, bare fordi de fleste dørvakter har murpuss mellom øra, så kan jeg garantere dere at jeg ikke har det
Edit: Bare å add meg på STEAM, jeg ligger i Norwegian Paws gruppa somewhere.
Now go out and play, I have stuff to do...