Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
Vent litt!Var ikke månen nå nylig på sitt nærmeste? Altså... Den avstanden som skjer bare hver 1000. år eller noe i den duren? Var jo ingenting som hendte da D:
Sitat fra: MouseClick på 11. mar, 2011, 18:07Vent litt!Var ikke månen nå nylig på sitt nærmeste? Altså... Den avstanden som skjer bare hver 1000. år eller noe i den duren? Var jo ingenting som hendte da D:Kommer sikkert ikke til å skje noe denne gangen heller.
ehhh det er jo folk som mener at supermånen har skylden for det som skjer i Japan om dagen da
Sitat fra: Freke på 14. mar, 2011, 09:38ehhh det er jo folk som mener at supermånen har skylden for det som skjer i Japan om dagen daKonspirasjonsteorier... gotta love 'em <3 On-topic;Får se om jeg får den shabby ulvekroppen ut for å titte litt på store månen ^^ Hmm.. om jeg får se den da, that's it x3
Var ute å tittet på månen nå.. ble ikke så veldig imponert egneltig - akkurat slik som vanlig. Men etter det jeg leste skulle man vistnok hatt mer utnytte av den ved solnedgang.. oh well, 18 år til neste gang.