Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
vell noe for meg x3uff jeg er skadet etter å ha jobbet i barnehage x3 men o vell jeg har det morro det er det viktigste
*får et ponni-anfall* Har forresten klart å finne ut akkordene til "Hush Now, Quiet Now", som fortsatt er favorittsangen min i fra denne sesongen. Så kan være jeg laster opp en coverversjon av den på min FA-konto en gang i fremtiden, men er dessverre ikke så god på høylytt "gospel" synging.
Oja den ja... den var faktisk overraskene bra og morsom, min søster sa til meg etterpå hun hadde sett serien: - Jeg skjønner ikke hvorfor alle klager på at barne tegneserier i gamledager var så mye bedre enn nå? xD
Sitat fra: MagiMax på 21. okt, 2011, 05:59Oja den ja... den var faktisk overraskene bra og morsom, min søster sa til meg etterpå hun hadde sett serien: - Jeg skjønner ikke hvorfor alle klager på at barne tegneserier i gamledager var så mye bedre enn nå? xDDe fleste er , men den nye mlp er mye bedre en den gamle , synest jeg x3
MLP:FIM blir for amerikansk cartoon for min del, eneste artige er hvor mye rar fanart som kommer etter.. Gamle MLP + PPG = MLP:FIM
Endelig! Har jo vært fire - fem nye episoder nå, uten en eneste sang. Uhørt!Og lurer på hvilke MLP:FiM leker jeg skal ønske meg til jul... Vanskelig å helt få oversikt over hvilke som finnes.
Det må bli MLP FiM Episode 16 - Sonic Rainboom
Sitat fra: Skarpen på 14. nov, 2011, 01:30Det må bli MLP FiM Episode 16 - Sonic RainboomHm, men er det ikke bedre å begynne med en annen episode først, så man blir litt bedre kjent med Fluttershy og Rainbow Dash karakterene? Eller bør det gå greit å hoppe rett inn med denne?