Skrevet av Emne: Portal 2  (Lest 14161 ganger)

Gray Fang

• Gjest
Sv: Portal 2
« Svar #25 på: 19. apr, 2011, 23:02 »
Bleeeh Portal 2 har samma feilen som første... alt for kort ^^   noen timer på første dagen og ferdig meeeh jaja Co-op moden neste da :P

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #26 på: 19. apr, 2011, 23:51 »
Bleeeh Portal 2 har samma feilen som første... alt for kort ^^   noen timer på første dagen og ferdig meeeh jaja Co-op moden neste da :P

True. Fort unnagjort, men antar du også er ganske vant med gameplayet fra originalen :)
Kommer uansett til å spille singleplayer en god del ganger til (god story), få med meg commentary tracket og kjøre Co-op.
For Coop må jeg nesten ordne ny mikrofon først, og den ligger ikke øverste på innkjøpslista mi.

FluffyFurry

• Aktiv Fur
  • **
  • Jeg er tilbake baby!
    • Vis profil
« Svar #27 på: 20. apr, 2011, 17:12 »
hei alle samen... jeg skal bare spoile en ting ....... NOT!!!!... hehe... noen med på coop? please!!!!!

zandzpider

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #28 på: 20. apr, 2011, 17:23 »
hei alle samen... jeg skal bare spoile en ting ....... NOT!!!!... hehe... noen med på coop? please!!!!!

Ja, om liek 1 time ellerno =D

Darkwolf

• Fur
  • *
  • I fuck like a beast
    • Vis profil
« Svar #29 på: 20. apr, 2011, 23:02 »
Installerer portal 2 samtidig som jeg skriver her. Gleder meg sykt.
får håpe pcen ikke er for ræva :D
poster evt screenshots (non-spoling) om det går greit ^^
We humans fear the beast within the wolf because we do not understand the beast within ourselves.

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #30 på: 20. apr, 2011, 23:14 »
poster evt screenshots (non-spoling) om det går greit ^^

Det går greit, men helst som vedlegg under ekstra valg. Da slipper de som ikke vil se de å se de.

Og forresten, har lest noen som har klaget over at det er day one DLC til spillet. Stemmer dette? Må man betale ekstra hvis man vil ha hele spillet?

Jhansi

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #31 på: 21. apr, 2011, 00:15 »
Uhm, not that it's really any of my business and doesn't concern me, but why are you who don't want Portal 2 spoilers reading a Portal 2 thread? It's not fair to ask people to not talk about the game for another year just so you won't heard about important part of the game. If you don't want to read spoilers, then don't read threads about the game.

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #32 på: 21. apr, 2011, 12:54 »
Vanligvis ville jeg vært enig med deg Jhansi, men det er 2 problemer.

1: Alle poster i denne tråden dukker opp i "Nyeste innlegg".
2: Den første studen er det uansett greit å holde tråden spoiler fri. Ikke alle kommer til å fullføre det i løpet av den første uken, og da er det like greit å holde ting skjult for dem.

Dog 1'ern er hovedgrunnen til at jeg ikke nevner spoilers.

PS. Noen lyst på en potet? :p

Og forresten, har lest noen som har klaget over at det er day one DLC til spillet. Stemmer dette? Må man betale ekstra hvis man vil ha hele spillet?

Nei! Du må IKKE betale ekstra for å ha hele spillet.
Det er enkelte folk som overreagerer på "accessory store" i Portal 2. Dvs. folk kan kjøpe hatter og lignende for å tilpasse utseendet på avaterene sine.
« Siste redigering: 21. apr, 2011, 13:01 av Dax Cyro »

Svinepelz

• Gjest
« Svar #33 på: 21. apr, 2011, 16:05 »

PS. Noen lyst på en potet? :p

Nei! Du må IKKE betale ekstra for å ha hele spillet.
Det er enkelte folk som overreagerer på "accessory store" i Portal 2. Dvs. folk kan kjøpe hatter og lignende for å tilpasse utseendet på avaterene sine.

Slike poteter? http://steamcommunity.com/id/snappi88/
__
Synes det var litt drøyt å ha en butikk i Portal 2 også, men det får vel bare være så det er.. Er jo spillet som er hovedpoenget uansett!
Spillet er fantastisk!

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Portal 1 tilgjengelig gratis til og med 20 september
« Svar #34 på: 16. sep, 2011, 16:23 »
Liten head's up for de som ikke har prøvd spillserien ennå.
Tilbudet gjelder til 20 september.

Dere får tak i den her