Keer, og hei alle sammen~
Er et returnerende forum-medlem med tilknytning til IRC-kanalen. Noen vil dermed kjenne meg igjen derfra. Har ellers vært særs inaktiv før nå nylig, selv om jeg har hatt kjennskap til/vært medlem av Norwegian Paws siden 2005.
Uansett - jeg vil klassifisere meg selv som ei halvveisravn, der andre halvdela av er inspirert av en fugl i buteo-familien. Er strengt tatt ikke særlig glad i å åpenlyst omtale meg selv som «rufs», da ordet i seg selv har en sterk negativ klang hos folk uten særlig kjennskap til samfunnets lysere sider. Derav grunnes også navneskiftet her. Om noen spør, pleier jeg vanligvis å si at jeg identifiserer meg med/ser opp til egenskaper og kvaliteter ved mine valgte fuglearter.
Sånn ellers fordriver tida med skolearbeid, fuglerelaterte greier generelt, selvstudie av tysk, sang, utvikling av min fiktive verden, fotografi, tegning, diverse flyrelaterte greier (for det meste knyttet til krigshistorie/nyere tids jagerfly), reising og spilling (Nintendo-konsoller/PS2/PC:Steam), samt en del andre ting.
Eh, hva mer skal jeg si? :>
Har stussa over introduksjonstråden i flere dager... Får vel runde av her.
Håper å bli kjent med flere av dere!