Skrevet av Emne: Steam  (Lest 154711 ganger)

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Steam
« Svar #75 på: 06. apr, 2010, 08:47 »
Eg liker ikke å bruke penger, det er sikkert flere som ikke sier ifra, [w-sniff]
steam er helt gratis når det gjelder å snakke over nettet [w-wink]
Skype er også gratis.

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #76 på: 06. apr, 2010, 13:12 »
Eg liker ikke å bruke penger, det er sikkert flere som ikke sier ifra, [w-sniff]

Det eneste Skype vil ha penger for er hvis du skal ringe til fast-telefoner eller mobil-telefoner rundt om kring i verden. Stemmesamtaler og Videosamtaler over nettet er så gratis som gratis kan bli og Skype har ingen ting i mot flere lydkort samtidig, så for meg som bruke det er ikke Steam noe alternativ, desuten bruker Steam like mye bånnbredde på mye dårligere lyd.

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #77 på: 06. apr, 2010, 13:18 »

Det eneste Skype vil ha penger for er hvis du skal ringe til fast-telefoner eller mobil-telefoner rundt om kring i verden. Stemmesamtaler og Videosamtaler over nettet er så gratis som gratis kan bli og Skype har ingen ting i mot flere lydkort samtidig, så for meg som bruke det er ikke Steam noe alternativ, desuten bruker Steam like mye bånnbredde på mye dårligere lyd.

Ja men da er det greit, viste ikke det [w-dizzy]
Uansett, når vi er innpå tf2, gmod eller css virker stemmechaten perfekt
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

YlvaWolfie

• Gjest
« Svar #78 på: 12. mai, 2010, 19:55 »
Skype er jo en klar vinner? Tipper de fleste her har det, og for de som ikke har det tar det 2 minutter.

Baaltoo puz? Jeg har skype da lizzomm...
Add meg: Ylva Rambo
x
Lol... jeg kjenner han fra før altså folka x3 haha

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #79 på: 13. mai, 2010, 12:50 »
Til neste gang YlvaWolfie:
Om det er Off-topic, og retta mot kun en person her inne, så er det bedre å bruke Personlig Melding(er)  [wink]

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Ad infinitum
« Svar #80 på: 13. mai, 2010, 14:38 »
... og så kom Balto og kommenterte på et innlegg om at et innlegg var off topic, for å fortsette det ytterligere.

Balto, prøvde å finne kontoene dine på Steam, man fant de ikke. Kan du gi meg direkte lenker til de?

Og Steam ble i går Mac-kompatibel! Det er visst få spill som virker på Mac så langt, men ett av spillene er Portal, som alle nå kan spille gratis frem til 24. mai.

YlvaWolfie

• Gjest
« Svar #81 på: 21. mai, 2010, 15:36 »
Steam kontoen min er RoseDelivery hvis noen har lyst til å adde meg, så er det Steam navnet mitt.
Spiller ikke mye, men bruker steam til å chatte med venner hvis de er ingame osv. xD
Så yes! ^^ Endelig så jeg noe som var ontopic =P

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #82 på: 28. mai, 2010, 14:10 »
YlvaWolfie, som med Balto, finner ikke kontoen din når jeg prøver å søke på RoseDelivery i Steam. Kan du gi meg en direkte lenke til profilen din? Så ser vi om det fungerer.

YlvaWolfie

• Gjest
« Svar #83 på: 29. mai, 2010, 22:41 »

Svinepelz

• Gjest
« Svar #84 på: 31. mai, 2010, 23:50 »
Snappi88

Legg meg til om du vil spille Left 4 Dead 1 elller 2.   Er mest aktiv i Team Fortress 2 da  [cool]

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #85 på: 04. jul, 2010, 13:53 »
Det har vært mange gode tilbud på Steam i det siste, og i dag er det igjen salg på en av mine favoritter, Freedom Force, laget av skaperne bak Bioshock.

Løp å kjøp! [razz]

Zyrxia

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #86 på: 09. sep, 2010, 19:56 »
Zyrxia

Add meh. :3

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #87 på: 05. nov, 2010, 12:59 »
En mulig idee jeg hadde: kanskje man kunne prøvd å hatt en fast Steam spill-kveld. Kunne brukt chat funksjonen som Steam-grupper har til å snakke sammen og blitt enige om å spille et spesifikt spill, eventuelt delt seg opp i et par ulike grupper som spiller forskjellige spill sammen.

Eller så kan man ha en fast TF2 spill-kveld.

Eller man kan ha begge deler! [razz] Kanskje annenhver uke; en kveld reservert for TF2 spesifikt, andre kvelder som er mer åpne.

Gray Fang

• Gjest
« Svar #88 på: 05. nov, 2010, 13:31 »
En mulig idee jeg hadde: kanskje man kunne prøvd å hatt en fast Steam spill-kveld. Kunne brukt chat funksjonen som Steam-grupper har til å snakke sammen og blitt enige om å spille et spesifikt spill, eventuelt delt seg opp i et par ulike grupper som spiller forskjellige spill sammen.

Eller man kan ha begge deler! [razz] Kanskje annenhver uke; en kveld reservert for TF2 spesifikt, andre kvelder som er mer åpne.

Det er nok ingen dum ide da, eneste er vel å prøve å få til å organisere sånn halveis. finne ut når folk flest somregel har tid til det.
Høres egentlig ganske morro ut da, og vil selv bli med nåe kan og får lov ^^ utenom TF2 da ^^ siden jeg ikke har det men blir gjærne med på masse andre ting :P

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #89 på: 05. nov, 2010, 14:01 »

Det er nok ingen dum ide da, eneste er vel å prøve å få til å organisere sånn halveis. finne ut når folk flest somregel har tid til det.
Høres egentlig ganske morro ut da, og vil selv bli med nåe kan og får lov ^^ utenom TF2 da ^^ siden jeg ikke har det men blir gjærne med på masse andre ting :P

Vil selv bli med på så mye som mulig utenom TF2 (Ikke fordi jeg ikke har det men fordi jeg ikke liker det.) Men spill-kveld, god ide.

Nitra

• Fur
  • *
  • Fishy
    • Vis profil
    • Hjemmeside
« Svar #90 på: 05. nov, 2010, 15:59 »
Kan jo eventuelt bli enig om å møte på steam gruppe chatten på spill kvelder. Om folk bare har lyst til å henge i chatten eller kanskje gjøre noe annet en fks. tf2 går jo det an.

Bare en ide selvfølgelig. Ser at det er stadig en del folk online men at gruppe chatten ikke blir brukt mye. Hender jeg tar en titt innom når jeg kjeder meg på jobb eller noe men det er aldri noen på. [puzzled]

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #91 på: 05. nov, 2010, 16:09 »
Synes selv den gruppechat funksjonen er kjempefin, jeg er bare ikke flink til å bruke steam til chat og de jeg spiller oftest med sitter vanligvis på Skype og snakker med Voice når det spilles, så det kan også være en grunn til at man ikke ser folk der så ofte.

Gray Fang

• Gjest
« Svar #92 på: 05. nov, 2010, 16:34 »
Har aldrig brukt noe steam chat o.O vet ikke åssen den er jeg men, Problemet mitt ligger vel i at jeg kun er på steam hvis jeg spiller ett steam spill siden steam fucker opp nett hastighete til tider og bruker unødvendig av den 8gb ram brikkene ^^

Så jeg er mere tilgjengelig på skype eller msn da. men hvis det var noen faste dager kunnej o prøve pass logge på steam de da :)

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #93 på: 05. nov, 2010, 16:49 »
Problemet mitt ligger vel i at jeg kun er på steam hvis jeg spiller ett steam spill

Same, er ikke flink til å logge på steam, sliter ikke med nett eller minne-bruk selv, men jeg er bare ikke flink til å logge på. Dog, det er jo ingenting som hindrer folket som er på Steam i å kontakte noen via MSN, Skype, AIM osv. hvis noe spilling er ønskelig. Hvis jeg har spillet så er det stor sjanse for at jeg blir med når som helst egentlig, så lenge jeg ikke spiser eller sover, mat og søvn er hellig for en bamse.

Gray Fang

• Gjest
« Svar #94 på: 05. nov, 2010, 18:36 »
Har aldrig brukt noe steam chat o.O vet ikke åssen den er jeg men, Problemet mitt ligger vel i at jeg kun er på steam hvis jeg spiller ett steam spill siden steam fucker opp nett hastighete til tider og bruker unødvendig av den 8gb ram brikkene ^^

Så jeg er mere tilgjengelig på skype eller msn da. men hvis det var noen faste dager kunnej o prøve pass logge på steam de da :)

Hvis du har 8gb med ram tror jeg ikke steam er ditt første problem. :P (har 8gb med ram selv) Etter hva jeg ser ligger ikke steam på mer en ca 12 - 25mb idle og så lenge du ikke har et spill som laster ned/oppdater bruker steam omtrent ingen båndbrede. Bruker ikke så mye skype ettersom jeg bare prater med omtrent en person der men fra hva jeg kan se så bruker skype ca 60mb idle.

Beklager det litt streberske svaret men tenkte det kanskje var verdt å få det ut. Ikke døm meg som nerden som korrigerer alle! [blush]

Uansett, for å joine chatten til en gruppe kan du gjøre det gjennom gruppen sin community profil eller ved å trykke på den lille pillen ved siden av navnet til gruppa på vennlista. Det er sikkert noen litt riktigere norske ord for disse tingene på den norske steam klienten men jeg kan ikke fordra å bruke software på norsk :-\

Grunnen til å ikke ha på steam var da egentlig ment ironiskt og som en spøk da men jaja ^^

uansett tror ikke jeg har noen grupper på steam :P men blir nok med på det jeg kan når folk har lyst :P så.. msn ogskype folkens! ^^ eller facebook chat funker

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #95 på: 05. nov, 2010, 18:43 »
uansett tror ikke jeg har noen grupper på steam :P

Du er i vår! :D

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #96 på: 06. nov, 2010, 17:50 »
Flott at andre hadde vært interessert i å prøvd dette! Men når passer det best for flest? Jeg regner med at det vil være fredag, lørdag eller søndag, men er jo også spørsmålet om klokkeslett.

Og vil det være best å bare møtes i gruppe-chatten på disse spillkveldene og se hva folk vil spille og har tilgjengelig, som jeg foreslo, eller er det best å annonsere et spesifikt spill man skal spille på forhånd? Er jo mulig at vi kan prøve oss frem litt og variere.

Freke

• Senior Fur
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
« Svar #97 på: 06. nov, 2010, 22:47 »
mitt Steam-kontonavn er olmako327 vil gjerne joine steam-gruppen ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #98 på: 07. nov, 2010, 13:46 »

Prøvde å søke på olmako327, fant ingen treff. Kan du gi en direkte lenke til din konto, eller prøve med et annet navn?

Gray Fang

• Gjest
« Svar #99 på: 07. nov, 2010, 18:45 »

Hvilken gruppe? er jeg med? :P

Og  tider... tja har tid når som helst somregel, men regner med at det er enklest for andre osm har jobb å skole å gjøre på ettermiddager eller helger.
Nå vet jeg ikke når folk liker å spille ting, eller hva da men. hva med bare finne en eller 2 dager å prøve samle noe folk til litt random spill da?
Hvis ingne har noe ide på noe godt tidspunkt så sett opp en vote eller noe sånt.

Har lyst å prøve :P spille allene elelr med random retards på nett blir kjedelig i lengden ^^