Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Akk, den som hadde hatt god råd!Men har vært litt småengstelig for EF de siste månedene selv, etter at maken slo opp. Hadde jo planlagt og regnet med å tilbringe mye av tiden sammen med ham. Så litt usikker hvordan ting utspiller seg i år.
Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 04. jun, 2011, 23:42Akk, den som hadde hatt god råd!Men har vært litt småengstelig for EF de siste månedene selv, etter at maken slo opp. Hadde jo planlagt og regnet med å tilbringe mye av tiden sammen med ham. Så litt usikker hvordan ting utspiller seg i år.Faktisk enig med din forrige tråd. Man trenger ikke så forferdelig mye med penger.EF er først og fremst en opplevelse og mulighet til å treffe igjen kjente. Kjøpe ting kan man gjøre ellers.
Eventuelt sikker mulig å låne av de som har tatt med seg for mye hvis man spør pent x3
Vi skal bruke deg som stafettpinne til baren, dvs du alltid må være med! og alltid få en shot for jobben!
Sitat fra: Skarpen på 05. jun, 2011, 00:20Vi skal bruke deg som stafettpinne til baren, dvs du alltid må være med! og alltid få en shot for jobben!Høres potensielt svimlende ut.
Bare husk at du bør kunne gå ordentlig når Security fursa kommer, slik at du ikke blir sendt til sengs så tidlig
Sitat fra: Wolftale på 07. jun, 2011, 05:17Bare husk at du bør kunne gå ordentlig når Security fursa kommer, slik at du ikke blir sendt til sengs så tidlig Gå? Han er stafettpinne!**Tar tak rundt Miles, dytter'n under armen og løper avgårde**Minminminmin...
Fant ut sist år da at hvis security sender deg til rommet for at du er for full og fare for trafikken... så er bare å suite up og gå ned igjen... ingen som kjenner igjen ^^ virker sikkert motsatt også... eller base skifte klær/hårfrisyre
Men jeg tenker, å suite når du er full, er det ikke større fare for at du kan ødelegge suiten, fordidu ikke kanskje tenker så langt? Kommer jo ann på hvor full du er, men man blir vel ikke akkuratsendt til sengs for ingen grunn.
Sitat fra: Dax Cyro på 07. jun, 2011, 10:16Gå? Han er stafettpinne!**Tar tak rundt Miles, dytter'n under armen og løper avgårde**Minminminmin...tror det ser enda verre ut for Security fursa fulle folk som bærer enn full fur x3
Gå? Han er stafettpinne!**Tar tak rundt Miles, dytter'n under armen og løper avgårde**Minminminmin...
Sitat fra: Wolftale på 07. jun, 2011, 10:30Sitat fra: Dax Cyro på 07. jun, 2011, 10:16Gå? Han er stafettpinne!**Tar tak rundt Miles, dytter'n under armen og løper avgårde**Minminminmin...tror det ser enda verre ut for Security fursa fulle folk som bærer enn full fur x3Hvem sa noe om at jeg har lyst til å gi fra meg stafettreven?Og hvis securityfolka tar meg for full, så skal jeg kreve alkoholtest ^^
Sitat fra: Dax Cyro på 07. jun, 2011, 13:07Hvem sa noe om at jeg har lyst til å gi fra meg stafettreven?Og hvis securityfolka tar meg for full, så skal jeg kreve alkoholtest ^^kunne vært artig, nei de kaster deg i sengs fordi du ikke har nok alkohol i blodet
Hvem sa noe om at jeg har lyst til å gi fra meg stafettreven?Og hvis securityfolka tar meg for full, så skal jeg kreve alkoholtest ^^
Tipset om link her om EF sin t-skjorte :3http://www.furaffinity.net/view/5890589/