Skrevet av Emne: EF 17!  (Lest 163697 ganger)

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: EF 17!
« Svar #400 på: 04. jun, 2011, 23:42 »
Akk, den som hadde hatt god råd!

Men har vært litt småengstelig for EF de siste månedene selv, etter at maken slo opp. Hadde jo planlagt og regnet med å tilbringe mye av tiden sammen med ham. Så litt usikker hvordan ting utspiller seg i år.

Skarpen

• Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • pu5
    • Vis profil
« Svar #401 på: 05. jun, 2011, 00:20 »

Men har vært litt småengstelig for EF de siste månedene selv, etter at maken slo opp. Hadde jo planlagt og regnet med å tilbringe mye av tiden sammen med ham. Så litt usikker hvordan ting utspiller seg i år.

Vi skal bruke deg som stafettpinne til baren, dvs du alltid må være med! og alltid få en shot for jobben!

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #402 på: 05. jun, 2011, 01:54 »

Faktisk enig med din forrige tråd. Man trenger ikke så forferdelig mye med penger.
EF er først og fremst en opplevelse og mulighet til å treffe igjen kjente. Kjøpe ting kan man gjøre ellers.

Men jeg skal passe på deg jeg ^^
Det kommer til å være haugevis av folk du kan henge deg på, og går du tom for mål er det bare å henge seg på meg.
Eneste faremomentet er at det høyst sannsynlig kommer til å ligge et avkutta dyrehode (hode til Dax) slengende i en stol når du skal legge deg.

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #403 på: 05. jun, 2011, 05:34 »

Faktisk enig med din forrige tråd. Man trenger ikke så forferdelig mye med penger.
EF er først og fremst en opplevelse og mulighet til å treffe igjen kjente. Kjøpe ting kan man gjøre ellers.

Ja, lett å kjøpe mange ting for f.eks TaniDaReal har nesten alltid oppe for commission utenfor cons /Sarcasm
(fordi som ikke vet er det nesten umulig å få commissiona TaniDaReal, Kaij og DarkNatasha utenfor cons, og hvis man er så heldig koster det en forume :P)

Kommer litt an på hvorfor man er der, for min del er det for kunsten og fursuiting som drar jeg til EF.
Så man må jo legge budsjettet etter det, men vil anbefale og å litt ha mer enn 10 euro til overs etter mat :P Uansett om man bare ska henge med folk eller gå berserk i Dealers Den.
« Siste redigering: 05. jun, 2011, 05:35 av Wolftale »

FreesTyler

• Über Fur
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #404 på: 06. jun, 2011, 01:59 »
Fra andre cons jeg har vært på har jeg funnet ut at jeg kjøper egentlig ingen ting. Jeg kjøper mat, og det er egentlig
det. Men jeg har aldri vært på furcon før, og det er sikkert veldig mye mer der enn på Desucon. Så skal nok prøve å
få med litt ekstra kroner i tilfelle jeg finner noe kult.

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #405 på: 06. jun, 2011, 05:11 »
Og om man sku ta med seg for lite penger, er det mulig å ta ut penger på kjøpesenteret rett ved siden av.  [cool]
Eventuelt sikker mulig å låne av de som har tatt med seg for mye hvis man spør pent x3

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #406 på: 06. jun, 2011, 06:16 »
Eventuelt sikker mulig å låne av de som har tatt med seg for mye hvis man spør pent x3

For krisesituasjoner/uhell er jeg enig.
Tror de fleste allerede har ganske faste planer for de penge de tar med seg :)

Tirga

• Senior Fur
  • Not used
    • Vis profil
« Svar #407 på: 06. jun, 2011, 17:27 »

Hihi kommer selv til å henge på deg som en klegg,..
hehe nej serriøst, vell digger ikke det med å fly rundt aleine, så det er altid skjekt å plugge ut sine "offre" i forkant   [razz]
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #408 på: 06. jun, 2011, 22:34 »
Vi skal bruke deg som stafettpinne til baren, dvs du alltid må være med! og alltid få en shot for jobben!

Høres potensielt svimlende ut. [eek]

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #409 på: 07. jun, 2011, 05:17 »

Høres potensielt svimlende ut. [eek]
Bare husk at du bør kunne gå ordentlig når Security fursa kommer, slik at du ikke blir sendt til sengs så tidlig ;)

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #410 på: 07. jun, 2011, 10:16 »
Bare husk at du bør kunne gå ordentlig når Security fursa kommer, slik at du ikke blir sendt til sengs så tidlig ;)

Gå? Han er stafettpinne!
**Tar tak rundt Miles, dytter'n under armen og løper avgårde**
Minminminmin...

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #411 på: 07. jun, 2011, 10:30 »

Gå? Han er stafettpinne!
Minminminmin...
tror det ser enda verre ut for Security fursa :P fulle folk som bærer enn full fur x3

Gray Fang

• Gjest
« Svar #412 på: 07. jun, 2011, 11:59 »
Fant ut sist år da at hvis security sender deg til rommet  for at du er for full og fare for trafikken... så er bare å suite up og gå ned igjen... ingen som kjenner igjen ^^ virker sikkert motsatt også... eller base skifte klær/hårfrisyre :P

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #413 på: 07. jun, 2011, 12:22 »
Fant ut sist år da at hvis security sender deg til rommet  for at du er for full og fare for trafikken... så er bare å suite up og gå ned igjen... ingen som kjenner igjen ^^ virker sikkert motsatt også... eller base skifte klær/hårfrisyre :P

Tenkte på nesten det samme når det var nyttår en gang, bare skifte kostyme og dra til seg mer snop [laugh]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

FreesTyler

• Über Fur
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #414 på: 07. jun, 2011, 12:30 »
Men jeg tenker, å suite når du er full, er det ikke større fare for at du kan ødelegge suiten, fordi
du ikke kanskje tenker så langt? Kommer jo ann på hvor full du er, men man blir vel ikke akkurat
sendt til sengs for ingen grunn.

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #415 på: 07. jun, 2011, 12:41 »
Men jeg tenker, å suite når du er full, er det ikke større fare for at du kan ødelegge suiten, fordi
du ikke kanskje tenker så langt? Kommer jo ann på hvor full du er, men man blir vel ikke akkurat

Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=_ojsrpj6xgQ

hehe
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #416 på: 07. jun, 2011, 13:07 »
Gå? Han er stafettpinne!
Minminminmin...
tror det ser enda verre ut for Security fursa :P fulle folk som bærer enn full fur x3

Hvem sa noe om at jeg har lyst til å gi fra meg stafettreven?
Og hvis securityfolka tar meg for full, så skal jeg kreve alkoholtest ^^

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #417 på: 07. jun, 2011, 13:58 »
Gå? Han er stafettpinne!
Minminminmin...

kunne vært artig, nei de kaster deg i sengs fordi du ikke har nok alkohol i blodet :P

Ekke å anbefale i tilfelle man må spy og diverse annet.. Man kan også bli dehydret av det etter det jeg har hørt. samt at som du sier sansene er ikke akkurat som de burde. Dog, spørs jo hvor drita man er også.. Noen har bedre kroppskontroll enn andre.

IMO, Suiting i edru tilstand virker mye kulere.

Gray Fang

• Gjest
« Svar #418 på: 07. jun, 2011, 14:10 »
Selv foretrekker jeg å ha litt alkohol innabords npr jeg suiter... seffølgelig ikke helt sørpa da for det meste ihverfall :P mene litt er bare bra, for meg ihvertfall, ellers er jeg sånn en tør pinne at det ikke er noe morro i public :P

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #419 på: 07. jun, 2011, 15:27 »
kunne vært artig, nei de kaster deg i sengs fordi du ikke har nok alkohol i blodet :P

Awww  [sad]

Men enig i Wolftale. Kan sikkert være greit å sette litt ekstra grenser akkurat når man skal suite :)

FreesTyler

• Über Fur
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #420 på: 08. jun, 2011, 01:59 »
Tipset om link her om EF sin t-skjorte :3
http://www.furaffinity.net/view/5890589/

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #421 på: 08. jun, 2011, 05:00 »
Tipset om link her om EF sin t-skjorte :3
http://www.furaffinity.net/view/5890589/
så den på twitter akkurat nå :3
Ganske kul!

Catya

• Gjest
« Svar #422 på: 08. jun, 2011, 05:36 »
Har desverre ferie planer i år, men skal prøve å komme meg på EF neste år. ;D

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil

FreesTyler

• Über Fur
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #424 på: 08. jun, 2011, 22:06 »
Da var det bare å få tatt et ordentlig bilde av hele drakta da XD Jaja, har god tid da, så kan sikkert få tatt noen bilder på Desu
eller noe x)