Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Stemmer totalt: 35
har nå bestilt min andre suit ^^, bør være ferdig en gang på våren
Sitat fra: Wolftale på 29. des, 2010, 10:59har nå bestilt min andre suit ^^, bør være ferdig en gang på våren oh, stilig, hvordan ser den ut da?
Sitat fra: Tahami på 29. des, 2010, 14:20Sitat fra: Wolftale på 29. des, 2010, 10:59har nå bestilt min andre suit ^^, bør være ferdig en gang på våren oh, stilig, hvordan ser den ut da? vet ikke enda
Sitat fra: Wolftale på 30. des, 2010, 01:06Sitat fra: Tahami på 29. des, 2010, 14:20Sitat fra: Wolftale på 29. des, 2010, 10:59har nå bestilt min andre suit ^^, bør være ferdig en gang på våren oh, stilig, hvordan ser den ut da? vet ikke enda eh? xD aner du ikke hva du bestiller eller? xD eller er det en overaskelse?
Sitat fra: Tahami på 19. des, 2010, 20:34...og desuten så elsker jeg å skaaaape ting og det er bedre å være stolt over å laget en sjøl Det er sant! mye kjekkere å si att man har lagd det selv, men en trenger mye fritid for å lage det!
...og desuten så elsker jeg å skaaaape ting og det er bedre å være stolt over å laget en sjøl
Fikk melding i dag om at min andre suit definitivt skal bli ferdig som fullsuit til FC.. (Den er for tiden puslespill ) *gleder meg*Da kan jeg gå på et australsk themed con som en del av den australske faunaen! (på et vis )
jeg venter forsatt på min den er ferdig men hun som lager for meg har ikke råd sende den
Sitat fra: Felix på 30. des, 2010, 18:13Fikk melding i dag om at min andre suit definitivt skal bli ferdig som fullsuit til FC.. (Den er for tiden puslespill ) *gleder meg*Da kan jeg gå på et australsk themed con som en del av den australske faunaen! (på et vis )Nice Sitat fra: Karisma på 30. des, 2010, 20:38jeg venter forsatt på min den er ferdig men hun som lager for meg har ikke råd sende denQue?!Uansett, du får si i fra pluss poste litt bilder når den kommer frem.
Jeg ble litt usikker på hva jeg skulle huke av på avstemningen. For, Ja, jeg har en fursuit, men jeg har også et lite utvalg av hatter.Ikke morsomt?Okei, jeg får sette meg tilbake i kroken min, da.
Sitat fra: Joon på 02. jan, 2011, 20:52Jeg ble litt usikker på hva jeg skulle huke av på avstemningen. For, Ja, jeg har en fursuit, men jeg har også et lite utvalg av hatter.Ikke morsomt?Okei, jeg får sette meg tilbake i kroken min, da.Eg tok den x3
Sitat fra: Chronowolf på 03. jan, 2011, 11:54Sitat fra: Joon på 02. jan, 2011, 20:52Jeg ble litt usikker på hva jeg skulle huke av på avstemningen. For, Ja, jeg har en fursuit, men jeg har også et lite utvalg av hatter.Ikke morsomt?Okei, jeg får sette meg tilbake i kroken min, da.Eg tok den x3jeg tok den ikke o3o..
Sitat fra: wolfglow på 04. jan, 2011, 00:18Sitat fra: Chronowolf på 03. jan, 2011, 11:54Sitat fra: Joon på 02. jan, 2011, 20:52Jeg ble litt usikker på hva jeg skulle huke av på avstemningen. For, Ja, jeg har en fursuit, men jeg har også et lite utvalg av hatter.Ikke morsomt?Okei, jeg får sette meg tilbake i kroken min, da.Eg tok den x3jeg tok den ikke o3o..Et av svaralternativene er om du har hatt xD
Sitat fra: Ukamii Wolf på 04. jan, 2011, 13:36Sitat fra: wolfglow på 04. jan, 2011, 00:18Sitat fra: Chronowolf på 03. jan, 2011, 11:54Sitat fra: Joon på 02. jan, 2011, 20:52Jeg ble litt usikker på hva jeg skulle huke av på avstemningen. For, Ja, jeg har en fursuit, men jeg har også et lite utvalg av hatter.Ikke morsomt?Okei, jeg får sette meg tilbake i kroken min, da.Eg tok den x3jeg tok den ikke o3o..Et av svaralternativene er om du har hatt xDDet er rett, så ikke den før no, dobbel-betydning x3
Huka av for «nei», siden jeg har litt lyst på, men har ravn som fursona (litt vanskelig med bra suits av fugler) og har ikke egentlig noen andre karakterer - og så har jeg verken noen anledning for å bruke eller ha suit ennå.
Sitat fra: Lakorv på 15. jan, 2011, 14:25Huka av for «nei», siden jeg har litt lyst på, men har ravn som fursona (litt vanskelig med bra suits av fugler) og har ikke egentlig noen andre karakterer - og så har jeg verken noen anledning for å bruke eller ha suit ennå.fins da endel kule bird suits også. Frysco har en hvertfall IMO- Skjæra hans
Sitat fra: Wolftale på 15. jan, 2011, 14:39Sitat fra: Lakorv på 15. jan, 2011, 14:25Huka av for «nei», siden jeg har litt lyst på, men har ravn som fursona (litt vanskelig med bra suits av fugler) og har ikke egentlig noen andre karakterer - og så har jeg verken noen anledning for å bruke eller ha suit ennå.fins da endel kule bird suits også. Frysco har en hvertfall IMO- Skjæra hansDENN var stili : D
Tror ikke det skal være SÅ vanskelig å bygge en suit.Jeg planlegger å bygge en bc(border collie) suit med MagiMax xD
Sitat fra: TheWolfieLegend på 16. des, 2010, 12:10Tror ikke det skal være SÅ vanskelig å bygge en suit.Jeg planlegger å bygge en bc(border collie) suit med MagiMax xD nææææææææ du lager 3 med oss XD
*facepaw* xD