Skrevet av Emne: hei alle sammen (hey everybody)  (Lest 8565 ganger)

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #25 på: 02. nov, 2010, 15:07 »


Vi spiller horde, men vi har vel en placeholder guild for de som vil levle en worgen når den tid kommer :3
og jeg blir nok en av de : >

Edit: yays subscriba nettopp til spotify lista til forumen og yays det er omtrent det jeg hører på ^^

btw hvis noen vil ha gratis versonen av spotify kontakt meg jeg har 9+ invites jeg kan gi ut

Og man trenger ikke invites til gratisversjonen av spotify lenger :p

yays min druid kommer kanskje over i kveld da, håper dere trenger healer for det er det jeg kan best ^^

og jeg viste ikke at man ikke trengete invs for spotify lenger.... hvorfor forteller ingen meg nyheter???? bah =P


kjeder meg litt så jeg hauker over denna posten mens jeg vurdrer og starte på en ny ulve tegning =P

hmm.... faktisk nå skal jeg treffe moren min.... jaja snakkes sikkert senere i dag (btw Druiden min heter Loniler så se etter det navnet i kveld)
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Freke!
« Svar #26 på: 02. nov, 2010, 15:08 »
Hei og velkommen til forumet, Freke! Bare å spørre hvis det skulle være noe. Håper du kommer til å trives her og at vi får se mer til deg fremover.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Velkommen Freke!
« Svar #27 på: 02. nov, 2010, 15:11 »
Hei og velkommen til forumet, Freke! Bare å spørre hvis det skulle være noe. Håper du kommer til å trives her og at vi får se mer til deg fremover.

yays jeg trives allerede og tro du meg dere kommer til å se meg fremover ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #28 på: 02. nov, 2010, 15:53 »
Finner ikke klokka jeg, Kal fikser det sikkert hvis den er feil.

Og FOR THE HORDE!

Healer er snedig :3

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #29 på: 02. nov, 2010, 16:40 »
Finner ikke klokka jeg, Kal fikser det sikkert hvis den er feil.

Har fikset den alt. [cool]

Tror jeg i alle fall; viser riktig tid for meg. Husk å sett tidsavvik til 0 på din egen medlemskonto for at din brukerkonto skal følge forumets klokke.

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #30 på: 02. nov, 2010, 16:50 »
Finner ikke klokka jeg, Kal fikser det sikkert hvis den er feil.

Har fikset den alt. [cool]

Tror jeg i alle fall; viser riktig tid for meg. Husk å sett tidsavvik til 0 på din egen medlemskonto for at din brukerkonto skal følge forumets klokke.

den er ser ut til å være rikig nå :3

da var det bare å få sendt over min ensomme lille druid over til Bronze Dragonflight
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #31 på: 02. nov, 2010, 17:52 »
Hei og velkommen ja :)


Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #32 på: 02. nov, 2010, 18:35 »
for de som er interisert i WoW så er nå min Druid over på Bronze dragonflight nå logger inn akkurat nå
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #33 på: 02. nov, 2010, 18:39 »
bare for å få bort litt Off-topic herfra;

vårt lille WoW hjørne.

Cataclysm hjørnet (pst! spoilers)

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #34 på: 02. nov, 2010, 20:02 »
Hallo og velkommen  :D
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #35 på: 02. nov, 2010, 21:13 »
takker
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

AndyPandy

  • Gjest
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #36 på: 02. nov, 2010, 22:23 »
Jess! Enda en som spiller L4D2! Zombie slaughter for the win! *chop chop!* eehm...velkommen skal du være ^^

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 992
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #37 på: 03. nov, 2010, 12:33 »
Velkommen skal du være. Så deg i wow i går btw. ^^ Du sier du tegner? Er veldig nyskjerrig og har lyst til å se :)

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: hei alle sammen (hey everybody)
« Svar #38 på: 06. nov, 2010, 21:55 »
Velkommen skal du være. Så deg i wow i går btw. ^^ Du sier du tegner? Er veldig nyskjerrig og har lyst til å se :)

jeg er en som liker å loke litt rundt og samle opp ting som selger bra oftest vil du nok se meg i Sholazar Basin farme herbs

tja når jeg får alt på plass i mitt virkelige liv skal jeg årøve å få meg en skanner så jeg kan laste dem opp på FA skal prøve å huske og lastedem opp på forumen her også ^^


EDIT: forresten hvis noen finner ut at de ar lyst til å bli bedre kjent med meg vær snill å ta kontakt enten igjennom her eller PMs til meg her i forumen ^^ jeg bare elsker å få nye venner (siden det kan noen ganger være mangelvare når man er så sprø som meg =P)
« Siste redigering: 07. nov, 2010, 00:13 av Freke »
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)