jeg mente "litt" ganske ironisk, jeg ble veldig provosert av den dama og det er så mange ting jeg kunne sagt om hennes trosretning, diverse sitater fra bibelen som faktisk omhandler dyretekke...
og jeg tror nok ikke mattilsynet kommer til å bare gi de en klapp på skulderen akkurat.. ikke med så stor omtale som denne saken får.
Joda, og jeg bare la til det som et lite sarkastisk notat på en måte
Det å provosere er ganske enkelt, spesielt rundt tabu områder. (vil tru at dette området er noe tabu ja?
)
Men ja, er enig. Hu provoserer fint, men hu får tilbakeslag på den provoserende teksten også
Nei, det var bare for å overdrive litt egentlig
Omtalen er stor i kun få dager, opp mot en uke før den dør ut (media praktisk). Det blir ikke noe nytt før dyrevernsorganisasjoner og/eller mattilsynet slenger ut noe offentlig i forhold til saken igjen. Forhåpentligvis så vil mattilsynet gjøre en grundig jobb, og ikke komme innom en gang i året.
Vi får se åssen saken utarter seg. Flere reagerer sterkt på det, og det er veldig bra.
Den er faktisk verdt å lese, den viser hvor inkompetent og dum denne personen er og man kan få seg en god latter av den x3
aldri vært borti en mer trangsynt kvinne.
Må si meg veldig enig i den
Jeg trudde
Shelley The republican var tragisk, inkompetent og bare helt på jordet, så fikk jeg plutselig se at det var flere av de