Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
Det jeg viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!!!!!!!!!
Sitat fra: MouseClick på 24. okt, 2010, 23:22Det jeg viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!!!!!!!!!Da har du nok blitt født i feil land må jeg si Edit: Ikke no snø hos meg
brr liker ikke snø.. ander dere hvor kaldt det er å gå med sko av stål i snø.. og hvor glat det er? gi meg sommer
Sitat fra: Night767 på 06. des, 2010, 22:31brr liker ikke snø.. ander dere hvor kaldt det er å gå med sko av stål i snø.. og hvor glat det er? gi meg sommerRegner med at det er kaldt ja Men hvorfor gå med sko av stål i snøen? wut?
har du prøvd å ta jogge sko på en hov?? ikke lett skal jeg si deg. heste sko lages av stål greit nok så fins det noen av gummi men de slites så fort
Kaldt. Jeg vil ha sommer og t-skjorte og bade ute. >:
Det snør! Sikkert over 20-30cm med snø, eneste minuset et at det er bare - 1 grad ute.....Varmt jo.... Vell Vell, blir nok kaldere, og i mellomtiden kose meg med snø! *Rulle rundt i snø*
Sitat fra: Olly tF på 07. des, 2010, 16:46Det snør! Sikkert over 20-30cm med snø, eneste minuset et at det er bare - 1 grad ute.....Varmt jo.... Vell Vell, blir nok kaldere, og i mellomtiden kose meg med snø! *Rulle rundt i snø* vell med tanke på at vi hadde -18 i dag så mesunner jeg deg
vintern er fin sånn sett, eneste ejg misliker er de jævla temperatur endringene. ene uka -30 så 3-4 dager etterpå så regner det.. go figure
Sitat fra: Awite på 08. des, 2010, 07:45vintern er fin sånn sett, eneste ejg misliker er de jævla temperatur endringene. ene uka -30 så 3-4 dager etterpå så regner det.. go figureSlike endringer er herlige jah c.cÅ får ikke glemme at de garantert blir kaldt etter det ha regna slik at det blir is før det kommer et lite lag med snø oppe på der igjen slik at det ska bli livsfarlig å gå ut...
Den kaldeste og beste vinteren ever ^^,