Ok.... du har et stort poeng der,^^ men hva annet kunne de laget det av da?...... vent nå litt hva med at de kunne brukt portalen hvis den siste som logga inn hadde en char i level 85 så hadde man ikke hat den skrikende dragen alt for lenge^^
Eller rett og slett no options rundt login screen, hvor man kunne ha valgt mellom Classic, TBC, WotlK, Cataclysm og muligens Twiligth Portal. x3
Trur forsåvidt det er vanskelig å legge inn en funksjon hvor man kan få en annen login screen ut i fra karakterene man har på sin egen account, i og med man ikke knytter en account opp mot en client. men jeg vet ikke så mye om scripts, koding og lignende, så det blir bare en magefølelse
Twilight's Hammer er en cult, sekt (el.l.) som var med i enten Vanilla eller Burning Crusade. De har i Cataclysm vokst og blitt en stor gruppe som jobber mot både Alliansen og Horden.
Portalen er fra deres område, ja, men designet, fargene og den ikoniske hammeren (ingen avbildet på portalen) er fra flagget deres fra back in the time.
Og login ble ikke hovedsaklig lagt til dragen for de nye heller, men også for at alle lettere skal legge sammen 2 og 2.
Det er tross alt ikke Twilight's Hammer som er skurken i Cataclysm, de er bare en gammel fiende som har vokst og er tilbake. Skurken er fremdeles Deathwing.
Selv synes jeg Deathwing var et logisk valg basert på at noe av det man kommer til å huske best fra introen er Deatwing oppå Stormwind.
Deathwing er logisk, ut i fra cinematicen, ja.. Men vil ikke akkurat si den ideen er så populær
(ikke hos meg ihvertfall)
Selv om han er den værste "badass'en" i denne tilleggspakka, så trenger vi jo ikke å bli minnet på det hver eneste gang man skal innom x3
Ihvertfall så har jeg ikke no nød om å bli minnet på det, siden det har jeg vist i lang tid og kommer ikke akkurat til å sitte der en dag, "hmm... hvem er "skurken/badassen" i denne tilleggspakka?".. xD
Nei, men jeg bare Q_Q'er for å Q_Q'e... xD må beklage for det x3
Personlig så falt den ikke i smak
Hmm... er det noen "hull" i reglene til Blizzard som kan tillate modifisering av Login screen tru?