Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
JEG HADDE BLITT MEDom jeg bare ikke bodde langt oppi ødemarka på ei guds forlatt øy i gakori og gikk på en retard skole med kjønnsforvirra elever og lærere fra jupiter :Ufy flate jeg hater å bo så langt nord x3..
Ettersom vi blir.. ganske mange. owo Skal man ha med seg noe sovepose eller lignende?
Gleder meg noe sykt! Men må ha bekreftelse på at jeg har en plass å sove :S
Sitat fra: MouseClick på 19. okt, 2010, 19:24Gleder meg noe sykt! Men må ha bekreftelse på at jeg har en plass å sove :SAffirmative.
PS TA MED TEGNEBOKGjelder alle som tegner, og vil, ofc :3
Blir ferie på meg det her awesome!og siden dere alle tar med tegnebok.. som jeg ikke har så tar jeg med det jeg har og tilby! nemlig meg!*Nude pose*så har dere noe å tegne også! :3
Det verste de skal se er Harry Potter i dameundertøy.
W00t? x3 Har ikke fulgt med så mye på Harry i det siste... men hæ?
Sitat fra: Snøkrystal på 21. okt, 2010, 11:49W00t? x3 Har ikke fulgt med så mye på Harry i det siste... men hæ? Det er en scene i filmen =3Du må nesten se det selv. Er jo en veldig vittig, kanskje litt nedverdigende i noens øyne, menmen. Tror faktisk ikke det er med i bøkene engang. =D
Sitat fra: Skarpen på 21. okt, 2010, 02:32Blir ferie på meg det her awesome!og siden dere alle tar med tegnebok.. som jeg ikke har så tar jeg med det jeg har og tilby! nemlig meg!*Nude pose*så har dere noe å tegne også! :3*host* Det kommer pelsballer som ikke har blitt myndige vettu.=PDet verste de skal se er Harry Potter i dameundertøy.
Må ikke være myndig for å se slikt, og i alle fall ikke IRL. Vis gjerne til lovverk som motsier meg.