Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Skal starte å spille Heroes of Might and Magic VI i morgen, når jeg får det i posten
Skylander - Spyro's AdventureSkulle virkelig ønske det ikke var på Norsk......
Sitat fra: Skarpen på 21. okt, 2011, 03:00Sitat fra: Catya på 20. okt, 2011, 23:51Skylander - Spyro's AdventureSkulle virkelig ønske det ikke var på Norsk......Har lært at det lønner seg å bestille disse spillene fra england/statene, norsk dubbing er så tragisk i sånne spill...Jeg ble lei meg når jeg fikk det siste ratchet and clank spillet på norsk >_>Bare å bytte konsollspråket ditt til engelsk ^^
Sitat fra: Catya på 20. okt, 2011, 23:51Skylander - Spyro's AdventureSkulle virkelig ønske det ikke var på Norsk......Har lært at det lønner seg å bestille disse spillene fra england/statene, norsk dubbing er så tragisk i sånne spill...Jeg ble lei meg når jeg fikk det siste ratchet and clank spillet på norsk >_>
Sitat fra: Catya på 23. okt, 2011, 05:46Virket ikke.Har virket for meg hele veien, så ikke vet jeg hva du gjør annerledes o.O
Virket ikke.