Spilt gjennom Alan Wake, og holder på med Deadly Premonition, og må si at det er litt av en kontrast å spille dem back to back, der Alan Wake kunne minne en litt om Twin Peaks iblant, føles Deadly Premonition ut som en blåkopi, minus combat delene av spillet som føles ut som en billig kopi av Resident Evil 4, ikke at det er akkurat dårlig ting å være en Twin Peaks kopi i dette tilfellet.
Er ganske imponert hvor mye Deadly Premonition føles ut som en alternate reality versjon av Twin Peaks, ned til det faktum at du lurer på om figurene i historien har en skrue løs eller om det er en relativt god grunn til at de oppfører seg som de gjør, ikke at jeg har spilt så langt ennå men hittil virker det lovende, til tross for lave production values, til sammenligning føltes historien i Alan Wake ganske Hollywood ut, i og med at det virket som om de spillte det veldig safe for det meste.
Edit: Må være den mest ræva porten jeg har vært borti, har i perioder kræsja hvert 5-20 min, men likevel føler jeg trang til å fortsette, ffs.
Edit 2: My gawd dat ending, hit me right in the feels.