Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
Sitat fra: Catya på 15. mai, 2013, 20:59Spyro 2Glitchet meg gjennom hele spillet, ungått å betale Moneybags og slo nettopp Ripto.Fikk verdens beste glitch også, aner ikke hvordan det skjedde, men det var permanent. Jeg spilte på en fil der alt var 100%, jeg hadde alle orbene og 10,000 diamanter, da får du Super Flame. Så begynte jeg på en ny fil, slo inn en kode der han kan alt (svømming, headbash og klatring), og Super Flame følgervanligvis ikke med, men av en eller annen grunn så fikk jeg den likevel og den er permanent :3Owo! Nice :3Hadde lyst å gjøre det selv og, men klarte ikke komme meg opp veggen uten å kode eller bruke penger xD
Spyro 2Glitchet meg gjennom hele spillet, ungått å betale Moneybags og slo nettopp Ripto.Fikk verdens beste glitch også, aner ikke hvordan det skjedde, men det var permanent. Jeg spilte på en fil der alt var 100%, jeg hadde alle orbene og 10,000 diamanter, da får du Super Flame. Så begynte jeg på en ny fil, slo inn en kode der han kan alt (svømming, headbash og klatring), og Super Flame følgervanligvis ikke med, men av en eller annen grunn så fikk jeg den likevel og den er permanent :3
Spilte Ocarina of Time 3D for å koble av litt, innen 20 min innså jeg at det ikke var mer å gjøre for jeg hadde samlet alt
Sitat fra: SarahLynx på 18. mai, 2013, 13:46Spilte Ocarina of Time 3D for å koble av litt, innen 20 min innså jeg at det ikke var mer å gjøre for jeg hadde samlet altOnto the Master-Quest then, I suppose?
Sitat fra: Slionr på 19. mai, 2013, 20:13Sitat fra: SarahLynx på 18. mai, 2013, 13:46Spilte Ocarina of Time 3D for å koble av litt, innen 20 min innså jeg at det ikke var mer å gjøre for jeg hadde samlet altOnto the Master-Quest then, I suppose? Tipper jeg skal kjøre gjennom det senere i sommer har for øyeblikket ikke planer om det fordi jeg ikke liker Master Quest så mye på grunn av at det innfører enn del paradoxer
Sitat fra: SarahLynx på 20. mai, 2013, 03:36Sitat fra: Slionr på 19. mai, 2013, 20:13Sitat fra: SarahLynx på 18. mai, 2013, 13:46Spilte Ocarina of Time 3D for å koble av litt, innen 20 min innså jeg at det ikke var mer å gjøre for jeg hadde samlet altOnto the Master-Quest then, I suppose? Tipper jeg skal kjøre gjennom det senere i sommer har for øyeblikket ikke planer om det fordi jeg ikke liker Master Quest så mye på grunn av at det innfører enn del paradoxer Forstår og respekterer den Gru deg til Bottom of the Well (A)
Sitat fra: Slionr på 20. mai, 2013, 15:03Sitat fra: SarahLynx på 20. mai, 2013, 03:36Sitat fra: Slionr på 19. mai, 2013, 20:13Sitat fra: SarahLynx på 18. mai, 2013, 13:46Spilte Ocarina of Time 3D for å koble av litt, innen 20 min innså jeg at det ikke var mer å gjøre for jeg hadde samlet altOnto the Master-Quest then, I suppose? Tipper jeg skal kjøre gjennom det senere i sommer har for øyeblikket ikke planer om det fordi jeg ikke liker Master Quest så mye på grunn av at det innfører enn del paradoxer Forstår og respekterer den Gru deg til Bottom of the Well (A)Ahaha. Har klart det rundt på Master Quest mange ganger siden det ble gitt ut til Gamecube med Wind Waker Er ikke så¨skummelt når en vet hvor ting er
Sitat fra: Slionr på 20. mai, 2013, 15:03Sitat fra: SarahLynx på 20. mai, 2013, 03:36Sitat fra: Slionr på 19. mai, 2013, 20:13Sitat fra: SarahLynx på 18. mai, 2013, 13:46Spilte Ocarina of Time 3D for å koble av litt, innen 20 min innså jeg at det ikke var mer å gjøre for jeg hadde samlet altOnto the Master-Quest then, I suppose? Tipper jeg skal kjøre gjennom det senere i sommer har for øyeblikket ikke planer om det fordi jeg ikke liker Master Quest så mye på grunn av at det innfører enn del paradoxer Forstår og respekterer den Gru deg til Bottom of the Well (A)Dead Hands is coming for you!
Sitat fra: Catya på 22. mai, 2013, 18:28Sitat fra: Slionr på 20. mai, 2013, 15:03Sitat fra: SarahLynx på 20. mai, 2013, 03:36Sitat fra: Slionr på 19. mai, 2013, 20:13Sitat fra: SarahLynx på 18. mai, 2013, 13:46Spilte Ocarina of Time 3D for å koble av litt, innen 20 min innså jeg at det ikke var mer å gjøre for jeg hadde samlet altOnto the Master-Quest then, I suppose? Tipper jeg skal kjøre gjennom det senere i sommer har for øyeblikket ikke planer om det fordi jeg ikke liker Master Quest så mye på grunn av at det innfører enn del paradoxer Forstår og respekterer den Gru deg til Bottom of the Well (A)Dead Hands is coming for you! Ehehehehe...I... like... you...Li-...nk...so...much...that...I...want...to...eat you...for dinner.
Sitat fra: SarahLynx på 23. mai, 2013, 10:14Sitat fra: Catya på 22. mai, 2013, 18:28Sitat fra: Slionr på 20. mai, 2013, 15:03Sitat fra: SarahLynx på 20. mai, 2013, 03:36Sitat fra: Slionr på 19. mai, 2013, 20:13Sitat fra: SarahLynx på 18. mai, 2013, 13:46Spilte Ocarina of Time 3D for å koble av litt, innen 20 min innså jeg at det ikke var mer å gjøre for jeg hadde samlet altOnto the Master-Quest then, I suppose? Tipper jeg skal kjøre gjennom det senere i sommer har for øyeblikket ikke planer om det fordi jeg ikke liker Master Quest så mye på grunn av at det innfører enn del paradoxer Forstår og respekterer den Gru deg til Bottom of the Well (A)Dead Hands is coming for you! Ehehehehe...I... like... you...Li-...nk...so...much...that...I...want...to...eat you...for dinner.You know, for kids! X3
Oj, det ser dritbra ut O: Spesielt hvis grafikken er like bra som på bildet!