Besøk oss fra mobilen:m.norwegianpaws.orgwap.norwegianpaws.org
Everquest 2, hekta .__.
Sitat fra: Lucifer på 10. apr, 2013, 22:17Everquest 2, hekta .__.Ooooh, er du kanskje interessert i å få med flere? Har ikke spilt på en stund, men er det et MMO jeg vil plukke opp, så er det EQ2
Glitcher Ocarina of Time 3D ganske mye for tiden, fikk drept Ganondorf som Young Link. (Y)Men når jeg prøver igjen virker det såppas at spillet muligens har begynt å lære av alt det gjør galt og har lagt inn sikkerhetsrutiner for at jeg ikke skal få dem til lenger, jaja.
De fleste av de gamle glitchene er faktisk lagt inn med vilje for "nostalgisk verdi" i 3DS versjonen, så hvem vet om de bare funker en gang eller ikke.Ellers så er eg ferdig med Banjo-Kazooie og har begynt på Tooie'n... Og eg som trodde eneren var clusterf*ck! Det er egentlig to ganske forskjellige spill. Det første er mer en typisk collectathon platformer, mens den andre er mye mer puzzle og ikke fullt så mye platforming. Og mappene er frikkings gigantiske!
Fire Emblem Awakening!^^Omtrent like bra som FE7 og holder meg bra hekta nå!^^
Spiller det jeg også! 8D Er overrasket over hvor bra det er. Men akkurat nå er jeg på et sted hvor jeg får en av folka mine til å dø hele tiden >_o så jeg går ut av hele spillet og starter på nytt for å ikke miste han/hun, haha *dårlig taperr*
Luigi's Mansion 2: Dark Moon. Er vel 20% inni spillet nå og inntil videre vil jeg påstå at det er bedre enn det gamle