Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Fancy pants adventure <3 Try check it out >.>
Er det ingen som har spilt Okami?
Sitat fra: Cheveyo på 13. okt, 2012, 17:22Er det ingen som har spilt Okami? Jeg har Okami til Wii også og det er kjempegøy ^^---On topic: Jeg spiller mye Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga og Final Fantasy X-2 og XII
Sitat fra: Innos på 14. okt, 2012, 13:54Sitat fra: Cheveyo på 13. okt, 2012, 17:22Er det ingen som har spilt Okami? Jeg har Okami til Wii også og det er kjempegøy ^^---On topic: Jeg spiller mye Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga og Final Fantasy X-2 og XII Hva går Okami ut på? Jeg spilte ferdig Final Fantasy XIII-II for en stund siden. Følte jeg kastet bort tiden min da jeg så slutten :/Jeg spiller Pokemon White II for tiden forresten ^^ Noen andre som gjør det?
Nettopp startet med å prøve WoW, om det er noen furs der ute som er interessert vil jeg gjerne møte på i spillet (:
Ny season på LoL, så når man får stabil internett linje så skal det hardcores ranked der ^^Muligens sette sammen et godt team osv.
Sitat fra: Piro på 20. nov, 2012, 18:04Ny season på LoL, så når man får stabil internett linje så skal det hardcores ranked der ^^Muligens sette sammen et godt team osv. kan jeg få være med å leke:c kødda jeg er ikke god nok i ranked sry lololololo<\\\3