Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
http://www.furaffinity.net/user/oberstbart/Bare koslig om dere snoker litt rundt, og kanskje legger igjen en kommentar eller 12 ^^
Cthulhu yiff? Blasfemi! (Cthulhu sitting on toilett reading hentai "Hm tentaclesex, how original"
Jeg er enig, virker som om "standaren" på FA's kunst har fallt drastiskt X3 elendig laget "kunst" og yiff blir spredd som asken til vinden der nå. nesten så man skulle hatt et ekstra filter for "Lousy art" XD
Sitat fra: Youngbull på 17. jun, 2008, 20:05Jeg er enig, virker som om "standaren" på FA's kunst har fallt drastiskt X3 elendig laget "kunst" og yiff blir spredd som asken til vinden der nå. nesten så man skulle hatt et ekstra filter for "Lousy art" XDMen da ville ingen kunne se mine ting da
... men er visst ikke helt stabilt og feilfritt enda. Se f.eks. på dette bidraget fra vår egen Sarovak. Se hvor mange den har på favorites (sammenlignet med antall views).
Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 07. aug, 2008, 19:10... men er visst ikke helt stabilt og feilfritt enda. Se f.eks. på dette bidraget fra vår egen Sarovak. Se hvor mange den har på favorites (sammenlignet med antall views).Jau, er en kjent bug det der. Den blir nok fikset etterhvert. Men ett screenshot av akkuratt det bidraget der hører vel kanskje ikke helt til i public seksjonen av forumet? ^^