Ja, hvor lenge har du egentlig holdt deg i samme typen klær som du vanligvis bruker nå?
Og hvordan kledde du deg før?
mitt første minne om klær var fra når jeg var rundt 10 år gammel.
Jeg var med skytterlaget på pizzakveld i oslo, og hadde da på meg en genser som var arvet av min eldre søster.
Den glapp gjennom "sensuren" til mamma (og forsåvidt meg) som ikke er så god i engelsk, og på vei ut hadde jeg på meg jakke slik at det ikke syntes før jeg tok av med jakka senere på dagen. Plutselig ble jeg gjort oppmerksom på at det sto "supergirl" i gullskrift utover hele brystet. Da hadde jeg gått rundt i oslogatene med denne en god stund. Traumer anyone? (jeg er da såklart ikke jente)
Rett etter dette begynte jeg og bruke svarte klær.
Siden har det variert i "styrke" der jeg startet rolig med kun svarte plagg, for deretter og starte med mest mulig kjettinger, svart frakk som nesten sopte i bakken, og oppned kors. Tror nok dette var en "fase" som senere gikk gradvis over uten at jeg noengang begynte og bruke "fargede" klær.
De siste 3 årene har jeg begynt på nytt igjen med for det meste ensfargede (noenganger bandlogo el) svarte klær, armyboots, skinnjakke og noen ganger kjettinger på buksene. =)
(savner frakken litt da men...)
Føler meg fortsatt ukomfortabel om jeg bruker noe annet enn svart om det ikke er en form for (jobb)uniform.
Hva med deg?
Heia parantesorgie btw. =)