Hei, tenkte dette var en grei side for meg å joine sånn at jeg kan komme i kontakt med furries fra skandinavia/norge. For øyeblikket har jeg ingen furrsuits, men jeg jobber med en partial wolfsuit. Det eneste jeg har fått gjort på den er masken(mangler skjeven), ørene, potene(både arm og ben, jokset på bena med å bruke noen tøfler jeg har) halen og leggene som jeg kan bruke som legvarmere på vinteren
![fox-razz [razz]](/forum/Smileys/default/redfox_razz.gif)
Men grunnen til at jeg ikke har kommet så langt på den til å bli ferdig til deadlinen min (som er 11. september) er fordi jeg ligger syk her hjemme og har ikke fått sjangs til å få tak i det siste jeg mangler for å bli ferdig.
Men noe jeg lurer på. Finnes det furry meetings eller noe lignende her i Norge? Det hadde vært så kjekt å få møte fursuiters. Den eneste jeg har møtt(vist vi kan kalle karakteren for en fursuiter) er Shookie Monster(Cookie Monster fra Sesam stasjon). Møtte han på et cosplay her nede i Stavanger i mai. Det hadde vært ganske kult å få fursuiters til Stavanger på et cosplay som skal være rundt halloween (ifølge kalenderen min sier den at den skal være 30. Oktober). Jeg kommer garantert til å ha en liten "twist" på cosplay kostymet jeg får låne av en venn siden jeg ikke har sjangs til å skaffe mitt egent. Jeg kommer nok til å bruke deler eller hele partial suiten min på kostymet for moro skyld og ha litt komisk med Ichigo Kurosaki fra Bleach.
Vist det ikke var obvious hvor i Norge jeg er fra, så er det alltså oljebyen Stavanger
![fox-wink [wink]](/forum/Smileys/default/redfox_wink.gif)
Det hadde vært så kjekt å møte noen furrier her nede. Vet at en venn av meg har1 fursuit og vist jeg husker rett så hadde han også en partial suit.