Ikke sant.
Final Fantasy er jo også et av de mest tidskrevende spillene som er på markedet. .. var det i hvertfall, jeg kan ikke uttale meg siden jeg ikke har spillt nyere spill siden Final Fantasy X eller så veldig mange andre spill, men iaff det jeg har fått intrykk av. Men de spillene krevde iaff tid og tolmodighet for å få med seg historien. Om de ikke skal la oss spille mer enn _1_ time på 1-2 dager, så er det ikke så mye spillopplevelse vi får ut av det, for å si det på den måten. ._.
De snakket noe om at de ville ha et slikt gameplay for å "forhindre" spillavhengighet og at folk skal løfte på rumpa og komme seg ut elns.
Helt på trynet, spør du meg. Jeg mener, det er greit at de setter opp noe sånn, men jeg synes det var .. litt overdrivelse. Hadde karakteren fått 5 til 10% trøtthet etter en time, hadde jeg kunne gått med på det, og heller 1 time igjen for å få -5 til -10% trøtthet. .. og det å låse karakteren eller brukeren.. wtf for noe bullshit.
Og ja, de kommer nok ikke til å tjene så mye på dette. Håper alt dette egentlig bare er en stor misforståelse. >_>
*skuffa*